کد خبر: ۸۳۷۰۷۷
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵

الهویی: نبود VAR کار را برای داوری سخت کرده

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: برای ما مهم است که تیم شایسته‌تر پیروز میدان باشد و داور روی نتیجه تاثیر نداشته باشد.
الهویی: نبود VAR کار را برای داوری سخت کرده
آفتاب‌‌نیوز :

سعید الهویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در خصوص دیدار فردای تیمش مقابل پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: باید این نکته را با دقت و توجه بیشتر در ذهن خودمان داشته باشیم که بازی جام حذفی مختصات متفاوتی از بازی‌های لیگ دارد. ۹۰ دقیقه بسیار پرهیجان و پرفشار در پیش داریم که نیاز به تمرکز صددرصدی از سوی تیم ما دارد.

وی افزود: در طول هفته سعی کردیم از نظر تاکتیکی و ذهنی خودمان را آماده بازی مقابل پرسپولیس کنیم. هر تیمی در جام حذفی مقابل ما قرار بگیرد تفاوت زیادی با لیگ برتر دارد و این مسئله کار را برای ما خیلی سخت می‌کند. تیم ما از نظر تاکتیکی و بدنی شرایط خوبی دارد. خداراشکر همه بازیکنان را در اختیار داریم. از کادرپزشکی و بدنسازی ممنون هستم که تلاش کردند و چند بازیکن مصدوم‌مان را به شرایط بازی رساندند.

سرمربی گل‌گهر تصریح کرد: هم ما و هم کادر پرسپولیس اعتقاد داریم که باید داور بازی بهترین عملکرد در جریان بازی داشته باشد. اینکه چه تیمی پیروز خواهد شد به اجرای تاکتیک، شرایط بدنی، تمرکز آن‌ها بستگی دارد. برای ما مهم است که تیم شایسته‌تر پیروز میدان باشد و داور روی نتیجه تاثیر نداشته باشد. متاسفانه نبود VAR کار را برای داوری سخت کرده و اشتباهات آن‌ها بیشتر دیده می‌شود. اشتباهات داور در بازی آخر ما در لیگ باعث شد دو امتیاز در لیگ برای تیم ما از بین برود. در پایان بازی با اینکه امتیاز از دست دادیم باز هم از داور حمایت کرده و حمایت می‌کنیم. امیدواریم فردا داور بهترین فرد در درون زمین باشد و با تصمیماتش کمک کند که تیم بهتر و شایسته‌تر پیروز شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین