کد خبر: ۸۳۷۲۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
تداوم انتشار فیش های حقوق نجومی اعضای شورای شهر تهران

فیش حقوقی ۵۰ میلیون تومانی در شورای شهر تهران

مجید باقری در ارتباط با انتشار یک فیش حقوقی با رقم ۵۰ میلیون تومانی یکی از اعضای شورای شهر اظهار کرد: قانون سقف حقوق را مشخص کرده است. برخی از فیش‌ها متعلق به گروه‌هایی هستند که آن‌ها استثناء هستند. تمام فیش‌های حقوقی با قیمت بالا که منتشر شده است استثناء بوده‌اند و همه بر اساس قوانین و مقررات هستند. گفتنی است که در ماه های گذشته فیش های نجومی برخی اعضای شورای شهر و شهرداری تهران منتشر شده بود.
فیش حقوقی ۵۰ میلیون تومانی در شورای شهر تهران
آفتاب‌‌نیوز :

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران به انتشار یک فیش حقوقی با رقم ۵۰ میلیون تومان مربوط به یکی از معاونان شورای شهر تهران واکنش نشان داد.

مجید باقری در حاشیه برگزاری یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در ارتباط با انتشار یک فیش حقوقی با رقم ۵۰ میلیون تومانی یکی از اعضای شورای شهر اظهار کرد: قانون سقف حقوق را مشخص کرده است. برخی از فیش‌ها متعلق به گروه‌هایی هستند که آن‌ها استثناء هستند. تمام فیش‌های حقوقی با قیمت بالا که منتشر شده است استثناء بوده‌اند و همه بر اساس قوانین و مقررات هستند.

پیش از این نیز فیش حقوقی یکی دیگر از نیرو‌های شورای شهر تهران با رقم بالغ بر ۴۵ میلیون تومان حاشیه ساز شده بود.

برگزاری جلسه ویژه شورای شهر تهران با چند تن از وزرای دولت در خصوص مترو

مهدی چمران در حاشیه یکصد و چهل و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به دستور جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: امروز علیرضا زاکانی شهردار تهران در ارتباط با روز شورا‌ها و ارائه گزارش وضعیت حمل و نقل و ساماندهی آن در صحن شورای شهر حاضر خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز صبح جلسه‌ای با چند وزیر و بانک عامل برای مترو برگزار شده بود، گفت: إن‌شاءالله این جلسه به نتیجه برسد و منتظر هستیم تا وضعیت مترو سامان یابد.

چمران با اشاره به کمیته شرکت کنترل ترافیک افزود: این کمیته تشکیل شده و جلسات آن ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران نیز در حاشیه جلسه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت شرکت کنترل ترافیک گفت: موضوع این شرکت هنوز حل نشده است قرار بود بعد از جلسه کمیته هیئت منتخب شورا و شهرداری سؤالاتی را کمیسیون حمل و نقل ترافیک مطرح کرده است را از طریق رئیس شورای شهر به شهرداری تهران برسانند تا ابهامات مربوط این شرکت شامل دستورات شهرداری تهران که هم مورد اعتراض شورا و هم مورد اعتراض پرسنل است، پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: سپس قرار است در یک جلسه جواب‌ها بررسی شود و نظر خود را به رئیس شورای شهر منعکس کنیم.

امانی بیان کرد: تا دیروز صبح سؤالات کمیسیون به شهرداری ارسال نشده بود و اگر سؤالات ارسال شود و جواب شهرداری دریافت شود جمع‌بندی نهایی در صحن انجام خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه توافق این بود که هیچ اتفاقی درباره شرکت رخ ندهد، گفت: بر اساس توافقات قرار است شرکت کنترل ترافیک به کار خود ادامه دهد و دستورات جابه جایی‌ها مسکوت باقی بماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
1
48
همشون با هم هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
0
57
به خودشون که میرسه استثنا هستن و قانونی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین