کد خبر: ۸۳۷۲۸۶
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

فیلم جدید رضا عطاران رکورد شکنی می‌کند؟

کیانوش عیاری وعده داده که فیلم آخرش که یک کمدی موقعیت هست، تابستان امسال راهی اکران خواهد شد. این خبر بسیاری را به رکورد شکنی دیگری در اکران امسال امیدوار کرده.
فیلم جدید رضا عطاران رکورد شکنی می‌کند؟
آفتاب‌‌نیوز :

چاوش، صاحب ویلا، قرار است برای دانشگاه رفتن دخترش شش ماه در خارج از ایران زندگی کند و ویلا را به یونس (پژمان جمشیدی) و همسرش (ریما رامین‌فر) می‌سپارد و آن‌ها با ۳ فرزندشان به ویلا نقل مکان می‌کنند، اما برادر زن یونس (رضا عطاران) با ورود به خانه داستان‌هایی را رقم میزند...

این داستان چهاردهمین فیلم بلند کیانوش عیاری استبه که بزودی قرار است اکران شود. با سابقه ساخت فیلم کمدی پرفروشی مثل روزباشکوه (۱۳۶۷) در کارنامه عیاری بسیار با توجه به ترکیب بازیگران منتظر هستند که بعد از فسیل امسال رکورد فروش دیگری در سینمای ایران خلق شود.

کیانوش عیاری کارگردان فیلم «ویلای ساحلی» درباره اکران این اثر به برنا گفت: فیلمبرداری «ویلای ساحلی» پنجم دی ماه تمام شد و من می‌توانستم فردای آن روز مونتاژ فیلم را آغاز کنم، اما مسائل مربوط به سینک زدن پلان‌ها ۱۵ روز قبل از عید آغاز شد و این موضوع کار را عقب انداخت. این یکی ازاتفاقات بسیار نادر فیلمسازی من است که تدوین فیلمی را ۳ ماه پس از ساخت آن آغاز می‌کنم در حالی که قرار بود دوم اردیبهشت ماه همزمان با عید فطر این فیلم اکران شود، اما متاسفانه تدوین را تازه آغاز کرده ایم و به احتمال زیاد «ویلای ساحلی» تابستان روی پرده‌های سینما‌ها خواهد رفت.

از نکات جالب فیلم «ویلای ساحلی» بازی شادروان کیومرث پوراحمد در این فیلم در نقش خودش است که اکنون بعد از مرگ این کارگردان به عنوان اخرین تصاویر او در سینمای ایران تلقی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین