کد خبر: ۸۳۷۳۴۷
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
مدیر تیم هوادار:

مقابل پرسپولیس فقط در ورزشگاه خانگی‌مان بازی می‌کنیم

مدیر تیم فوتبال هوادار گفت: اینکه بازی با پرسپولیس با تماشاگر باشد یا نباشد برای ما مساله‌ای نیست.
مقابل پرسپولیس فقط در ورزشگاه خانگی‌مان بازی می‌کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

علی طهماسبی درباره بازی تیم هوادار در نیمه‌نهایی جام حذفی برابر پرسپولیس اظهار کرد: وقتی به نیمه‌نهایی می‌رسی هر سه تیم دیگر می‌توانند قرعه سختی باشند. در مجموع به نظرم قرعه سخت خیلی معنا پیدا نمی‌کند و مقابل هر تیمی قرار می‌گرفتیم خیلی برایمان فرقی نمی‌کرد.

او ادامه داد: سرمربی‌ای داریم که در سه سال اخیر دو بار جام حذفی را توانسته فتح کند. آمده‌ایم خودمان را نشان دهیم و تا همین مرحله هم که بالا آمده‌ایم کار بزرگی کرده‌ایم و مطمئن باشید این مرحله پایان کار تیم هوادار نیست.

مدیر تیم فوتبال هوادار درباره با تماشاگر یا بدون تماشاگر بدون بازی با تیم پرسپولیس گفت: با تماشاگر هم با پرسپولیس بازی کرده‌ایم اما نمی‌دانم چرا از اکنون اینقدر حساسیت است و تیم پرسپولیس می‌گوید حتما باید با تماشاگر باشد. ما در لیگ هم با آنها با حضور تماشاگر و بدون حضور هوادار نیز بازی کرده‌ایم. فکر کنم نوبتی است و الان باید بدون تماشاگر باشد و دور بعد که قرار باشد با هم بازی کنیم با تماشاگر خواهد بود.

او بیان کرد: تیم ما بخش خصوصی است و در مشکلات اقتصادی کمرمان خرد شده است. البته مدیران ما خیلی بجا و درست هزینه می‌کنند و به این صورت نبوده است که بودجه‌مان کم باشد. دو سال است در ورزشگاهمان بازی می‌کنیم و نباید به صورتی باشد که آن را از ما بگیرند زیرا بازیکنانمان به شرایط آن عادت کرده‌اند و نمی‌شود بلافاصله بعد از قرعه‌کشی جام حذفی بیایند و بگوید بازی با تماشاگر یا بدون تماشاگر باشد.

طهماسبی گفت: شرایط پیکان با ما متفاوت است و ورزشگاه دستگردی که در آن بازی می‌کنیم از نظر چمن فوق‌العاده شده است و فکر می‌کنم حدود ۲۰ سال است شورای تامین و دوستان در فرماندهی یگان ویژه تهران با توجه به اینکه ورزشگاه در بافت مسکونی است و در بحث ترافیک هم ممکن مشکلاتی ایجاد شود، تصمیم می‌گیرند و اینکه بازی با تماشاگر باشد یا نباشد برای ما مساله‌ای نیست و استقبال می‌کنیم که در ورزشگاه خانگی‌مان در صورت امکان تماشاگران هم بیایند. تصمیم با ما نیست و تنها می‌گوییم در بازی با پرسپولیس در ورزشگاه خانگی خودمان بازی می‌کنیم. هوادار با هوادار و بدون هوادار خوب است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین