کد خبر: ۸۳۷۳۷
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۰:۴۸
با شمارش معکوس برای شهرآورد تهران:

ایویچ در پرسپولیس

ایویچ بازی پرسپولیس و پیام را از نزدیک تماشا خواهدکرد
آفتاب‌‌نیوز :  آفتاب: ساعت 15 روز جمعه بیست و پنجم بهمن 1387 خورشیدی، ورزشگاه آزادی تهران شاهد مهمترین رویداد ورزشی سال خواهدبود. 

 به گزارش خبرنگار ورزشی آفتاب، شهرآورد امسال سرخ و لاجوردی تهران، در شرایطی برگزار می‌شود که شاگردن امیر قلعه نوعی با خیال آسوده‌تری به این رویارویی فکر می‌کنند. اما، پرسپولیسیها در پایان هفته بیست و سوم، همچنان، در بلاتکلیفی شدید مدیریتی و فنی غوطه ور هستند. 

 در هفته‌ای که گذشت، استقلال با سرعت هرچه بیشتر، خود را از دسترس سایر مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور خارج ساخت. درحالیکه ذوب آهن با سه گل ابومسلم، درخانه خود زمین گیر شدو کار پرسپولیس با مس کرمان به تساوی کشید و همچنین، سپاهان و ملوان به تساوی رضایت دادند تا شکست صبا دربرابر استقلال، یک سوم بالایی جدول را بطورکامل، به سود آبی پوشان تهران سامان دهد.

 هرچندکه تساوی پرسپولیس با مس کرمان، نتیجه دلخواهی برای سرخپوشان نبود. اما، مهمتر از نمایش کسل کننده این تیم در بازی اخیر، نگرانی سقوط پیروزی به یک سوم میانی جدول است. جایی که فولاد خوزستان و مقاومت سپاسی شیراز قصد صعود از آن، به یک سوم بالایی جدول را دارند. 

 در چنین شرایطی است که افشین پیروانی، سرمربی فعلی پرسپولیس تهران، از حضور تومیسلاو ایویچ در تهران خبر می دهد و اضافه می کند: (( ایویچ، بازی پرسپولیس و پیام را از نزدیک تماشا خواهدکرد )). لازم به ذکر است که پیروانی، در اوایل هفته گذشته، از احتمال حضور ایویچ، بعنوان مشاور سرمربی خبر داده بود، حال آنکه منابع آگاه، ایویچ را سرمربی آینده پرسپولیس می‌دانند.
 
توجه به این نکته لازمست که سن بالای ایویچ که مدتها است، چندان فعالیت پرسروصدایی نداشته است، حضور او را در پرسپولیس، چندان مفید فایده نخواهد ساخت. هرچندکه اکنون، اقبال او از افشین قطبی، افشین پیروانی و لوکا بوناچیچ برای نشستن بر نیمکت پرسپولیس بیشتر است. 

 از دیگر سو، افشین قطبی، پس از حضوری سه هفته‌ای در استرالیا، اکنون، به دبی بازگشته است. حضور او در دبی، نشان دهنده علاقه‌اش به فعالیت در منطقه خلیج فارس و بخصوص ایران است.
 
در همین خصوص، مهدی حاج باقر، مدیر برنامه‌های افشین قطبی، می‌گوید: «درٍ باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران، روی قطبی باز است و اگر مذاکره‌ای انجام شود، قطبی به این پیشنهاد فکر می‌کند. چون او به مردم ایران و پرسپولیس علاقمند است. اما ، تابه‌حال صحبتی از سوی باشگاه پرسپولیس با من یا قطبی انجام نگرفته است».
 
امتیاز قطبی، آشنایی با پرسپولیس و کم دردسر بودن قرارداد مجدد با او است، چیزی که مربیان خارجی از آن بی‌بهره‌اند. هرچندکه او اعلام می‌دارد: «در فكر بازگشت به پرسپوليس نيستم و بجز پيروانی، از هر مربی ديگری در پرسپوليس حمايت می‌كنم».

 حال، پرسش اساسی این است که بیست و پنجم بهمن سال‌جاری، چه کسی در مقابل اندیشه‌های امیر قلعه نوعی قرار می‌گیرد: «ایویچ، پیروانی یا شاید که قطبی! براستی، کدامیک؟».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین