کد خبر: ۸۳۷۴۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

سریال پایتخت روی میز مدیران برگشت

به رقم اینکه هفته گذشته در خبر‌ها داشتیم ساخت سریال پایتخت به فصل‌های بعدی کشیده نمی‌شود مدیر مرکز سیما فیلم خبر از جدی شدن ساخت فصل جدید این سریال پرطرفدار داد.
سریال پایتخت روی میز مدیران برگشت
آفتاب‌‌نیوز :

در حالیکه مهدی فرجی مدیر سابق شبکه یک و پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما از بسته شدن پرونده سریال پایتخت خبر میدادند و اتفاقاتی، چون اختلاف نظر عوامل را در این مسئله دخیل قلمداد میکردند، اما روز گذشته خبری به نقل رییس مرکز سیما فیلم دست به دست شد که جای امیدواری دارد خانواده پایتخت دوباره دور هم جمع شوند.

رئیس مرکز سیمافیلم با تاکید بر اینکه پرونده «پایتخت» در تلویزیون بسته نشده است، خاطرنشان کرد: «با رفع ایراد‌ها و اشکلاتِ فصل قبل، این سریال حفظ خواهد شد.»

مهدی نقویان ـ رییس مرکز سیمافیلم ـ درباره مطالبی که مبنی بر اختلافات پیش آمده در بین عوامل سریال «پایتخت» عنوان شده است، به ایسنا گفت: «طبیعتا در مسیر تولیدات رسانه ممکن است گاه اختلافاتی در بین عوامل و سازندگان حادث شود که سریال «پایتخت» هم از این موضوع مستثنی نبوده، اما باز کردن آن و اشاره به جزییات به صلاح این سریال محبوب در آن زمان نبوده و مدنظر رسانه‌ی ملی هم نیست، بلکه هدف مدیران سیما همواره تسهیل و رفع مشکلات این چینی در پروژه‌ها است.»

نقویان با بیان اینکه سریال «پایتخت» جزو تولیدات شاخص رسانه ملی بوده است، تصریح کرد: پرونده «پایتخت» در تلویزیون بسته نیست و با رفع ایراد‌ها و اشکالات فصل قبل، این سریال که متعلق به سازمان صداوسیما و برای مردم است، حفظ خواهد شد.
 تاکنون شش فصل از سریال «پایتخت» از تلویزیون پخش شده است. آخرین فصل این مجموعه در نوروز ۹۹ و در قالب ۱۵ قسمت روی آنتن رفت.

جالب اینکه هومن حاجی عبداللهی بازیگر سریال پایتخت نیز با انتشار عکسی در پیج شخصی اش اختلافات خانوادگی پایتخت را تکذیب کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین