کد خبر: ۸۳۷۷۲۳
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

خشم بازیکنان PSG از لیونل مسی

لیونل مسی که برای تبلیغ گردشگری عربستان به ریاض رفته، پس از شکست مقابل لوریان، تمرین پی‌اس‌جی را از دست داد. برخی از بازیکنان در اردوی PSG در نتیجه سفر لیونل مسی به عربستان سعودی پس از دیدار یکشنبه مقابل لوریان که با شکست انجام شد، شوکه شده‌اند.
خشم بازیکنان PSG از لیونل مسی
آفتاب‌‌نیوز :

 بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن در صورت پیروزی در بازی لیگ ۱، قرار بود دو روز استراحت داشته باشند، از این رو مسی برنامه‌ریزی کرده بود تا در زمان استراحت خود به عربستان سعودی استفاده کند. با این حال، این شکست برنامه‌های باشگاه را تغییر داد و سرمربی تیم یعنی کریستوف گالتیه تصمیم گرفت که تیم فردای شکست تمرین کند و آنها این کار را کردند؛ اما بدون مسی.

به گزارش آس، این بازیکن آرژانتینی در عربستان سعودی بود که هم‌تیمی‌هایش برای تمرین روز دوشنبه در پاریس حاضر شدند. غیبت مسی در حالی که بقیه نفرات پاری‌سن‌ژرمن حق استراحت نداشتند، بخشی از رختکن را آزار داده و مورد استقبال هواداران نیز قرار نگرفته است.

باشگاه نمی‌خواهد این تصور را ایجاد کند که بازیکنان در تعطیلات به سر می‌برند؛ در حالی که هنوز برای کسب عنوان قهرمانی فرانسه می‌جنگند.

مارسی اکنون تنها پنج امتیاز کمتر از پاری سن ژرمن دارد و در رده دوم قرار گرفته است.

مسی روزهای خوبی را در پاریس سپری نمی‌کند و انتقادها از او بعد از حذف تیم از لیگ قهرمانان اروپا بسیار بالا گرفته است. با این شرایطی که مسی دارد بسیار بعید است که قراردادش با تیم پاریسی تمدید شود و از لیگ عربستان به عنوان یکی از مشتریان جدی او یاد می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین