کد خبر: ۸۳۷۹۸۲
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶

نصب دوربین‌های آژانس قیمت دلار را افزایش می‌دهد

برخی از تحلیل‌گران بر این باورند که کاهش قیمت مذکور در راستای اصلاح روند افزایشی صورت گرفته و احتمال رشد مجدد نرخ دلار وجود دارد.
نصب دوربین‌های آژانس قیمت دلار را افزایش می‌دهد
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: نصب دوربین‌‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سایت‌های هسته‌ای ایران را دلیل کاهشی شدن قیمت دلار دانسته و در همین حال از احتمال رشد مجدد دلار پس از اصلاح خبر داده است.

به گزارش دنیای اقتصاد روند افزایشی نرخ شاخص ارزی طی معاملات روز گذشته برای دومین بار در هفته اخیر متوقف شد. در حالی که قیمت دلار غیررسمی در معاملات یک هفته اخیر روند افزایشی جدیدی را آغاز کرده و از سطوح قیمتی کانال‌های ۵۰ و ۵۱ هزار تومانی به پله چهارم کانال ۵۵ هزار تومانی در روز دوشنبه رسیده بود، دیروز این روند متوقف شد و قیمت ارز مذکور به سطوح قیمتی مرز ۲ کانال ۵۴ و ۵۵ هزار تومانی بازگشت.

این روزنامه در ادامه نوشته است: به عقیده عده‌ای از فعالان بازار انتشار خبر جدید مبنی بر آغاز همکاری‌های ایران و آژانس بین‌المللی انرژی با نصب دوربین‌های آژانس در سایت‌های هسته‌ای ایران را می‌توان از جمله دلایل تغییر در فاز نمودار نرخ دلار دانست. با این حال برخی دیگر از تحلیل‌گران نیز بر این باورند که کاهش قیمت مذکور در راستای اصلاح روند افزایشی صورت گرفته و احتمال رشد مجدد نرخ دلار وجود دارد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین