کد خبر: ۸۳۸۱۳۴
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات اسرائیل در نابلس

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین «مسئولیت کامل» جنایاتی که علیه مردم فلسطین صورت می‌گیرد را متوجه رژیم اشغالگر دانست.
واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات اسرائیل در نابلس
آفتاب‌‌نیوز :

محمد اشتیه، نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به قتل‌عام وحشیانه صبح امروز (پنجشنبه) توسط نیروهای اشغالگر درنابلس که منجر به شهادت سه تن از نیروهای مقاومت فلسطینی شد، جامعه جهانی را به یکپارچه سازی استانداردها و پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی بخاطر جنایات هولناک و تجاوزات مستمر آن علیه مردم فلسطین فراخواند.

به گزارش العهد، گردان‌های سرایا القدس نیز در این زمینه تاکید کرد، خون پاک آنها محرکی برای این درگیری‌ها و ضربه زدن به دشمن و گله‌های شهرک‌نشینان آن در دفاع از مردم فلسطین خواهد بود. ما از فرزندانمان در گردان نابلس به همراه همه رزمندگان مقاومت می‌خواهیم که راه شهدا را بدون عقب‌نشینی و درنگ  و درگیری تا پیروزی و رهایی از اشغالگری و آزادسازی سرزمین و مقدسات ادامه دهند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی امروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای تاکید کرد: خون شهدای آزاده نابلس در کرانه باختری شاهد انقلاب ملت فلسطین بوده و انگیزه‌ای برای ادامه خشم شعله‌ور و درگیری مداوم در دفاع از فلسطین، مسجد الاقصی و قدس است. امروز تفنگ‌ها و صفوف مجاهدان در حال اتحاد در برابر دشمن جنایتکار بوده و به اذن خداوند انتقام خون‌های مطهر مردم فلسطین گرفته خواهد شد، ملت فلسطین ملتی زاینده بوده و در پشت هر شهید هزار جوان انقلابی آماده برای مقابله با دشمن وجود دارد.

در همین راستا، عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش حماس گفت: ترور قهرمانان مقاومت هرگز ضربات، عملیات‌ها و فعالیت‌های آنان را متوقف نکرده و مقاومت با عزمی راسخ به راه خود ادامه می‌دهد و بر واکنش نشان دادن به جنایات اشغالگران و خونخواهی از شهدا اصرار دارد.

القانوع تاکید کرد، جنایات اشغالگران صهیونیست که طی آن سه تن از قهرمانان مقاومت در نابلس را ترور کردند کارنامه آنان و دولت فاشیست صهیونیست را سیاه‌تر نموده و در آینده بهای آن را پرداخت خواهند کرد.
سخنگوی حماس مردم فلسطین، جوانان انقلابی، قهرمانان مقاومت و تمام سازمان‌های نظامی کرانه باختری را به ادامه درگیری با اشغالگران و خونخواهی شهدا دعوت کرد.

زاهر الجبارین، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس نیز تاکید کرد، اسرا و مسجد الاقصی دو خط قرمزی است که تعرض به آن امکان پذیر نبوده و مقاومت تنها گزینه برای بازدارندگی اشغالگران از اقدامات جنایتکارانه آنان است.

در عملیات امروز نظامیان اشغالگر صهیونیست در بخش قدیمی شهر نابلس ۳ شهروند فلسطینی به شهادت رسیده و ۸ تن دیگر مجروح شدند.

ارتش صهیونیستی امروز پنجشنبه همچنین دختر جوان فلسطینی به نام "ایمان زیاد احمد عوده" (۲۶ ساله) را در منطقه حواره در جنوب نابلس به ضرب گلوله به شهادت رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین