کد خبر: ۸۳۸۵۶۹
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

پای استقلال به تمدید قرارداد مجیدی باز شد

رئیس باشگاه اتحاد کلباء از دلیل تمدید قرارداد سرمربی سابق استقلال پرده برداشت.
پای استقلال به تمدید قرارداد مجیدی باز شد
آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در اولین فصل حضورش در لیگ امارات با تیم گمنام اتحاد کلباء نتایج رضایت بخشی را گرفته و عملکرد خوب این مربی ایرانی در امارات باعث شده تا قراردادش برای فصل آینده هم تمدید شود.

اتحاد کلباء دو هفته مانده به پایان فصل با کسب ۳۲ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ امارات قرار دارد. این تیم در فصل گذشته کارش را با قرار گرفتن در رده دهم به پایان برده بود.

در همین رابطه علی کانو رئیس باشگاه اماراتی در مصاحبه با نشریه «البیان» امارات از عملکرد مجیدی ابراز رضایت کرد و گفت: از جایگاه این فصل تیم با مربیگری مجیدی رضایت کامل داریم و اعتقاد داریم این مربی ایرانی در کارش موفق بود و توانست اتحاد کلباء را به جایگاه اصلی اش برساند. ما با تمدید قرارداد مجیدی پاداش او را دادیم.

وی از دلیل تمدید قرارداد سرمربی سابق استقلال پرده برداشت و گفت: ما این تصمیم را با موافقت هیئت مدیره گرفتیم. او شناخت خوبی در فوتبال امارات دارد و به عنوان بازیکن سال‌ها در لیگ بازی کرده و پیراهن تیم‌های الوصل، العین و الشباب را برتن کرده است. مهمتر از همه مجیدی با استقلال بدون شکست در لیگ ایران قهرمان شده و عملکرد در فصل جاری هم خوب بوده در نتیجه این عملکرد ما تصمیم به تمدید قراردادش گرفتیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین