کد خبر: ۸۳۸۵۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
اخیرا حمله به روحانیون در کشور افزایش یافته است

حمله خونین به یک روحانی در استان مرکزی

رئیس دادگستری شهرستان ساوه از دستگیری ضارب یک روحانی در شهرستان ساوه خبر داد.
حمله خونین به یک روحانی در استان مرکزی
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری تسنیم نوشت: در پی حادثه حمله به یک روحانی در روستای احمد آباد از توابع بخش مرکزی ساوه که شب گذشته (۱۶ اردیبهشت ماه) صورت گرفت صبح امروز رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان به نمایندگی از سوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی با حضور در بیمارستان شهید مدرس از این روحانی عیادت کردند.

رئیس دادگستری شهرستان ساوه اظهار کرد: در جریان عیادت از این روحانی حادثه‌دیده از نزدیک در جریان روند درمان او قرار گرفته و دستورات لازم برای ادامه فرآیند درمانی صادر شد.

ابوالحسن شریفی با تاکید بر برخورد قاطعانه با عامل و یا عوامل این حادثه اظهار کرد: بنا به دستور رییس کل دادگستری و با توجه به دستگیری ضارب، مراجع انتظامی مکلف هستند تا با بررسی کامل کلیه ابعاد این موضوع پرونده را تکمیل و به مرجع قضائی ارسال کنند تا در سریعترین زمان ممکن با عامل یا عوامل این حادثه برابر قانون رفتار شود.

شب گذشته این روحانی جوان در روستای احمدآباد واقع در بخش مرکزی ساوه با اصابت چاقوی فردی مضروب و به بیمارستان شهید مدرس منتقل شده و با تلاش پزشکان از ناحیه گردن و کشاله ران مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد که بنا بر اعلام کادر درمان خطر رفع شده و حال عمومی او رضایت بخش است.

خبرگزاری فارس نیز نوشت: فرمانده انتظامی استان مرکزی از جراحت امام جماعت روستای احمد آباد این شهرستان در پی حمله جوانی به وسیله چاقو خبر داد. پس از تحقیقات و بررسی‌های پلیسی به عمل آمده، مشخص شد ضارب که یک جوان حدودا ۲۱ ساله و فاقد تعادل روحی و روانی و ساکن همان روستا است به وسیله چاقو به امام جماعت روستا حمله ور شده که در جریان این درگیری، روحانی روستا مجروح و جهت مداوا به بیمارستان منتقل می‌گردد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به مطلوب بودن حال و وضعیت جسمی امام جماعت روستای احمد آباد در بیمارستان گفت: ضارب که یک شخص بیمار روانی است، بلافاصله شناسایی و توسط پلیس دستگیر شد. فرد ضارب که بیمار روانی بودن، پس از حمله به امام جماعت روستا به سمت پارک رفته و قصد حمله به اهالی روستا را داشت که با اقدام به موقع از این اقدام ناکام ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
19
97
عجب این کار اسرایل نامرده
ناشناس
|
Singapore
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
135
22
.... اینم نتیجه ی کاشتن بذر کینه توسط اینترنشنال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
18
73
چرا درخصوص ضاربین به افراد عادی اینچنین جدیت و پیگیری وجود ندارد؟ امیدوارم کشور دچار نظام طبقاتی همانند شاهان ساسانی نشده باشد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین