کد خبر: ۸۳۸۷۲۳
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱

میلان بدون تفنگدار اصلی خود در نیمه نهایی اروپا؟

به نظر می‌رسد ستاره این فصل میلان دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را از دست داده است.
میلان بدون تفنگدار اصلی خود در نیمه نهایی اروپا؟
آفتاب‌‌نیوز :

رافائل لئو در جریان پیروزی میلان مقابل لاتزیو در اوایل بازی مجبور به ترک زمین شد و حضور او اکنون در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای دیدار با اینتر در هاله ای از ابهام است.

به گزارش ساکرنت، وینگر ۲۳ ساله پرتغالی تنها ۱۱ دقیقه پس از بازی روز شنبه مقابل بیانکوچلستی(لقب لاتزیو) از زمین بیرون آمد و ظاهراً دچار آسیب عضلانی شده است. هواداران بلافاصله نگران شدند، اما او هنگام خروج از سن سیرو سعی کرد به آن‌ها اطمینان دهد و به هواداران گفت که خوب است و مصدومیت او جدی نیست.

لیائو یکی از مهم‌ترین بازیکنان میلان است و در این فصل در ۴۴ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۱۳ پاس گل داده است.

جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار ورزشی گزارش داد این بازیکن پرتغالی به احتمال زیاد بازی اول نیمه نهایی لیگ قهرمانان میلان با اینتر را از دست خواهد داد. وضعیت او به دقت زیر نظر گرفته خواهد شد و استفانو پیولی تا آخرین لحظه منتظر خواهد ماند تا تصمیم بگیرد از این بازیکن استفاده کند یا خیر.

میلان و اینتر چهارشنبه شب دیدار رفت خود را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سن سیرو برگزار خواهند کرد. از بین این دو تیم یک تیم راهی دیدار نهایی می‌شود و به همین خاطر این داربی میلان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

میلان در دور حذفی لیگ قهرمانان ابتدا تاتنهام و در ادامه ناپولی را از لیگ قهرمانان حذف کرد تا بعد از سال‌ها به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین