کد خبر: ۸۳۸۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۰:۵۳
در پیامی به مناسبت اقدام ضد صهیونیستی اردوغان اعلام شد:

آیت‌الله صافی خطاب به اردوغان: مواضع شما الحق تاریخی است

این شجاعت و اعلام موجودیت، قهرمانانه و عزت‌بخش است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی، از مراجع عظام تقلید، در پیامی به رجب طیب اردوغان، نخست‌وزیر ترکیه از وی به مناسبت «اقدام ضد صهیونیستی و شجاعانه در اجلاس داووس»، تقدیر به عمل آورد.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، متن این پیام به شرح زیر است:  

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای رجب طیب اردوغان
نخست‌وزیر رشید و شجاع کشور ترکیه

السلام علیکم و رحمة الله

قال الله تعالی: ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم 

مواضع ستم‌ستیزانه و افتخار‌آفرین جنابعالی در محکوم کردن مظالم وحشیانه و ددمنشانه صهیونیست‌های غاصب و همچنین دفاع از حقوق ملت فلسطین و مردم مظلوم غزه که هزاران زن و مرد و کوچک و بزرگشان با یک نسل‌کُشی بی‌سابقه و قتل عام بی‌رحمانه کشته و مجروح گردیده و موطن و مسکنشان، ویران و با خاک، یکسان شده، الحق تاریخی است و یک میلیارد و نیم مسلمانان جهان و همه بشریت آزاد و با وجدان را به تحسین و تقدیر از شما و ملت بزرگ و زنده شما برانگیخت.

در میان سکوت‌های مرگ‌بار و پر از ذلت و خفقان، این شجاعت و اعلام موجودیت، قهرمانانه و عزت‌بخش است و درود و تبریک و امتنان همه مسلمانان و خصوصاً ملت مبارز ایران، این ملت مُطالِب تجدید عظمت دیرینه اسلامی را، به سوی شما گسیل ساخت.

اینجانب این موضع عالی را نمایش موضع همه مسلمانان به ویژه شیعیان اهل‌بیت علیهم‌السلام می‌دانم و از خداوند متعال برای عموم ملت اسلام و ابناء قرآن، عزت و اتحاد و خدمت به خیر و صلاح بشریت و تامین رفاه و آسایش، مسئلت می‌نمایم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین