کد خبر: ۸۳۸۹۵۴
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹

دستگیری ۲سوداگر مرگ با ۱۸۳ کیلوگرم موادمخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر که اقدام به نگهداری ۱۸۳ کیلوگرم تریاک در چندین مخفیگاه کرده بودند، خبر داد.
دستگیری ۲سوداگر مرگ با ۱۸۳ کیلوگرم موادمخدر
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ ضرغام آذین، دراین‌باره گفت:  با تلاش ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ یکی از سوداگران حرفه موادمخدر در شرق تهران مورد شناسایی قرار گرفته و مشخص شد که این فرد با همکاری همدستش چندین مخفیگاه را برای دپوی محموله‌های مواد مخدر و توزیع آن ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام رصدهای اطلاعاتی اقدام به کنترل متهمان کردند، گفت: در نهایت با انجام تحقیقات پلیسی دو مخفیگاه متعلق به این دو متهم در شرق تهران مورد شناسایی قرار گرفت که درپی آن بلافاصله هماهنگی با مقام قضایی انجام شده و مجوز عملیات دریافت شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد:‌ با اخذ مجوز عملیات سرانجام روزگذشته تیم‌های مختلفی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در عملیاتی همزمان به دو مخفیگاه متهمان اعزام شده و نسبت به دستگیری هر دو قاچاقچی موادمخدر اقدام کردند.  

آذین همچنین با اشاره به انجام بازرسی از هر دو مخفیگاه گفت: ماموران در جریان بازدید خود مجموعا ۱۸۳ کیلوگرم مخدر تریاک را کشف و ضبط کردند. که این مواد مکشوفه نیز به همراه متهمان به مقر پلیس منتقل شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، اظهارکرد: دو متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین