کد خبر: ۸۳۹۰۲۲
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

ضربه بزرگ لالیگا به عربستان؛ مجوز بازگشت مسی صادر شد

رسانه اسپانیایی در خبری اختصاصی از چراغ سبز لالیگا به بارسلونا برای بازگشت اسطوره آرژانتینی خبر داد.
ضربه بزرگ لالیگا به عربستان؛ مجوز بازگشت مسی صادر شد
آفتاب‌‌نیوز :

شبکه «TV3» اسپانیا در گزارشی اختصاصی خبر داد خاویر تباس رئیس لالیگا برای بازگشت لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی به بارسلونا چراغ سبز نشان داد.

پیش از این لالیگا بازگشت مسی را رد کرده بود و خواهان رعایت تمام شروط فیرپلی مالی از باشگاه بارسلونا شد.که به نظر می رسد لالیگا برنامه ارائه شده از سوی باشگاه بارسلونا را قبول کرد.

مدیران باشگاه بارسلونا در شرایط کنونی باید حداقل 100 میلیون یورو از هرینه هایشان را با فروش بازیکنان کم کنند. پیش از این لالیگا اعلام کرده بود بیش از 200 میلیون یورو باید هزینه هایش را کاهش دهد ولی این بار رقم نصف شد تا امیدها به اردوگاه کاتالونیا برگردد و بازگشت مسی به نیوکمپ نزدیک باشد.

مسی نمی خواهد فوتبالش را در عربستان به پایان ببرد به همین خاطر به دنبال بازگشت به بارسلونا است. روز گذشته رسانه های مادریدی از توافق مسی و بوسکتس با الهلال برای انتقال به عربستان خبر داده بودند ولی رایزنی های بارسلونا با لالیگا ورق را برگرداند.

باید در یک ماه آینده منتظر ماند باشگاه بارسلونا می تواند 100 میلیون یورو هزینه هایش را کاهش دهد و با فروش چند بازیکن مسیر بازگشت مسی را به نیوکمپ هموار کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین