کد خبر: ۸۳۹۰۸۱
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

«نیکلاس کیج» در دنباله «ارباب جنگ»

«نیکلاس کیج» پس از ۱۸ سال بار دیگر در نقش «یوری اورلوف» در دنباله فیلم «ارباب جنگ» به کارگرانی «اندرو نیکول» ظاهر می‌شود.
«نیکلاس کیج» در دنباله «ارباب جنگ»
آفتاب‌‌نیوز :

 «نیکلاس کیج» با نویسندگی و کارگردان «اندرو نیکول» در همکاری با استودیو «واندوم پیکچرز»، دنباله فیلم هیجانی و جنایی «ارباب جنگ» را به سینما می‌آوردند، فیلمی که قسمت نخست آن در سال ۲۰۰۵ ساخته شد و «کیج» در آن، نقش یک دلال بین‌المللی اسلحه به نام «یوری اورلوف» را بازی کرد.

به گزارش ددلاین در این فیلم جدید« بیل اسکارسگارد» نیز برای بازی در نقش پسر اورلوف انتخاب شده و قرار است این پروژه در بازار جشنواره کن به خریداران بین‌المللی معرفی شود.

در دنباله فیلم «ارباب جنگ»، یوری اورلوف (نیکلاس کیج)، بدنام‌ترین قاچاقچی اسلحه در جهان، متوجه می‌شود که پسری به نام آنتون (اسکارسگارد) سعی نمی‌کند اشتباهات پدرش را اصلاح کند، بلکه فراتر از آن نیز می‌رود و یک ارتش مزدور را برای درگیری‌های خاورمیانه و آمریکا جمع آوری می کند. این داستان رقابت تلخ این پدر و پسر (یوری و آنتون) است. وقتی پدر و پسر به جنگ بروند، چه کسی پیروز خواهد شد؟

«نیکلاس کیج» نخستین بار در دهه ۱۹۸۰ میلادی با بازی در فیلم «ماه زده» و «بزرگ کردن آریزونا» به عنوان یک استعداد بازیگری شناخته شد و در نهایت با کسب جایزه اسکار در سال ۱۹۹۵ برای بازی در فیلم «ترک لاس وگاس» به یکی از معروف‌ترین بازیگران سینمای جهان تبدیل شد. 

او در ادامه در فیلم‌های مهمی چون «صخره»، «تغییر چهره»  و «گنجینه ملی» نیز بازی کرد و در سال ۲۰۰۲ برای نقش‌آفرینی در فیلم «اقتباس» برای دومین بار نامزد کسب جایزه اسکار شد. 

«کیج» اخیرا در فیلم «رنسفیلد» در نقش دراکولا بازی کرده که از تاریخ ۱۴ آوریل اکران شده و پیش از این نیز فیلم «سنگینی طاقت‌فرسای استعداد فراوان» ساخته «تام گورمیکن» در سال ۲۰۲۲ ظاهر شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین