کد خبر: ۸۳۹۰۸۷
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

جزئیات تازه از پیشنهاد نجومی باشگاه اماراتی به گزینه پرسپولیس

باشگاه شباب الاهلی برای جلوگیری از جدایی هافبک سابق پرسپولیس رقم شگفت انگیزی به احمد نوراللهی پیشنهاد کرده است.
جزئیات تازه از پیشنهاد نجومی باشگاه اماراتی به گزینه پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

شهریور ماه ۲ سال پیش احمد نوراللهی پیشنهاد تمدید پرسپولیس و یک پیشنهاد قطری را نادیده گرفت تا به واسطه آپشن ویژه لیگ امارات و عدم پرداخت مالیات ازسوی بازیکنان خارجی به این کشور برود.

احمد نوراللهی با شباب الاهلی قراردادی دو ساله به شرط توافق طرفین برای تمدید سال دوم قرارداد بست. برخی منابع ایرانی ارزش قرارداد او را یک میلیون و دویست هزار دلار و یک سایت اماراتی رقم دریافتی سال اول او را با تمام افزودنی‌های احتمالی یک میلیون و سیصد هزار دلار ذکر کرده بودند، اما در ادامه خبر رسید احمد نوراللهی مبلغ یک میلیون و صد هزار دلار با باشگاه اماراتی قرارداد بسته که این مبلغ در سال دوم به یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار می‌رسد.

سال اول نوراللهی روز‌های نسبتا خوبی با الاهلی پشت سرگذاشت تا برخلاف مهدی قایدی دیگر لژیونر ایرانی، در این تیم ماندگار شود. اما هافبک ایرانی تیم فوتبال شباب الاهلی امارات در این فصل یکی از بازیکنان مؤثر تیمش در راه رسیدن به قهرمانی بود و شب گذشته در مسابقه‌ای که منجر به قهرمانی این تیم شد، برابر بنی‌یاس به میدان رفت. درخشش نوراللهی در این فصل باعث شده است تا مدیران باشگاه شباب الاهلی تصمیم به حفظ این بازیکن بگیرند، به همین دلیل آن‌ها با نوراللهی و مدیر برنامه‌هایش مذاکراتی برای تمدید قرارداد داشته‌اند.

این در حالی است که در یک هفته گذشته هم خبر‌هایی درباره احتمال حضور نوراللهی در الاتحاد عربستان، در رسانه‌های عربستانی منتشر شده بود.

در همین ارتباط یک منبع موثق در امارات به ما خبر داد باشگاه شباب الاهلی پیشنهادی شگفت انگیز به ستاره ایرانی خود ارائه داده است. این پیشنهاد باشگاه اماراتی ۲ ساله است. سال اول رقم پیشنهادی دو میلیون دلار (با احتساب دلار ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومانی فعلی) که رقمی حدود ۱۰۵ میلیارد تومان می‌شود. سال دوم نیز قرار است ۲۵۰ هزار دلار به آن اضافه شود که با قیمت فعلی دلار حدود ۱۱۷ میلیارد تومان خواهد شد. توجه داشته باشید این ارقام منهای پاداش‌های تیم اماراتی و البته بدون مالیات است.

تمام تلاش باشگاه اماراتی و این پیشنهادات برای حفظ احمد نوراللهی ستاره ایرانی این تیم است تا پیشنهاد سنگین ۱۰۰ میلیاردی و جدید الاتحاد عربستان را نادیده بگیرد.

احمد نوراللهی چند روزی فرصت خواسته است تا این پیشنهاد را بررسی و جواب نهایی را به اماراتی‌ها بدهد. با این پیشنهادات باشگاه پرسپولیس حالا حالا‌ها باید قید خرید و بازگشت مجدد احمد نوراللهی شماره ۸ سابق خود را بزند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین