کد خبر: ۸۳۹۱۶
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۹
جشن بزرگ آبراموویچ وطنی در اصفهان

ماهان با ستاره‌های سینما خندید

مجری‌گری جالب دایی جان جواد
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب_مهدی جاویدی: باشگاه فولادماهان جمعه‌شب برپاکننده جشنی بود که به مناسبت اولین قهرمانی اصفهانی‌ها برگزار می‌شد. آنها با درخشش وحید شمسایی به عنوان بزرگترین ستاره فوتسال ایران با اقتدار جام قهرمانی را بدست آورده بودند و محفلی زرین را به این افتخار ترتیب داده بودند تا از بازیکنان خود تجلیل کنند ضمن اینکه در خلال آن هم مراسم تقدیر از قهرمانی دیگر تیم‌های خود نظیر بوکس و بدمینتون و ... را به اجرا گذاشتند. سالن فروگاز کارخانه ماهان به عنوان محل جشن درنظر گرفته شده بود و یک دو جینی مسئول پذیرایی و برق و صدا و امپکس و ... اجرای مراسم را تحت کنترل داشتند و تلاش‌های احمد شمس مدیراجرایی و فاتحی مدیر اداری باعث شده بود تا امیر ریخته‌گران به عنوان مسئول برگزاری جشن از همه لحاظ نمره بیست بگیرد. در میان مراسم برادران ریخته‌گران در کنار علی طاهری به چشم می‌خوردند که در حال خوش‌آمدگویی به میهمانان خود بودند که به جز خبرنگار دنیای‌فوتبال همگی از سرشناس‌‌ها عالم هنر، سینما و مطبوعات بودند. 

پرایدها یادآور خاطره 206‌ها! 

در ابتدای راهروهای ورودی به محل جشن خودروهای پرایدی کادوپیچ شده به چشم می‌خورد که با نظم خاصی پارک شده بود و به همه میهمانان نشان می‌داد که وعده مدیرعامل کارخانه ماهان محقق شده است. چهره فوتسالیست‌های ماهان هم که با نگاهی خیره‌کننده مجذوب این سورپرایز شده‌ بودند از نکات جالب مراسم بود که برای آنها شادمانی به دنبال داشت و برای ناظرین احسنت به تحقق وعده‌های بهروز ریخته‌گران. یکی آن میان می‌گفت :«ای کاش 206های سازمان تربیت‌بدنی را هم ریخته‌گران وعده می‌داد چون بازیکنان تیم‌ملی پس از جام جهانی حتی موفق به دیدن خواب این خودروها هم نشده‌اند.» 

آبرامویچ، ستاره جشن اصفهانی‌ها 

محبوب‌ترین مرد مراسم جشن اصفهانی‌ها مدیرعامل کارخانه ماهان بود. وی که به جهت هزینه‌های میلیاردی در فوتسال به آبراموویچ این رشته شهرت دارد بارها و بارها از سوی میهمانان مورد تمجید قرار گرفت و تحسین حمایتش از این رشته مهجور دهان به دهان حاضرین چرخید. بهروز ریخته‌گران بدون توجه به جایگاه خود در قالب میزبانی خاکی و افتاده به تک‌تک میزها سر می‌کشید و با شکسته‌نفسی بابت کمبود و کم‌کسر جشن از آنها عذرخواهی می‌کرد.

ریخته‌گران در استقبال از خبرنگار دنیای‌فوتبال خواهش کرد به عوض پرداختن به القابی چون آبراموویچ برای او،به بازیکنان تیمش بهاء دهد و تا حد توان از فوتسال حمایت کند. اما به هرحال وقتی آبراموویچ است خوب آبراموویچ است، دیگر! 

حضور ستاره‌های سینما 

به دعوت امیر ریخته‌گران چهره‌های مشهور سینمای ایران میهمان جشن فولادماهان اصفهان بودند که نگاه‌های زیادی را متوجه خود کرده بودند. میهمانان هنرمند ماهان به علت تاخیر پروازهایشان دیرتر از سایرین به جشن پیوستند اما طی همان مدت حضور خود هم ولوله‌ای در میهمانی اصفهانی‌ها به پا کردند. در این میان چهره جمشید مشایخی از همه سرشناس‌تر و البته محبوب‌تر بود که در میان تشویق بی‌امان حاضرین چند کلمه‌ای پای تریبون صحبت کرد و در آخر هم هدیه ویژه‌ای از حاج عباس ریخته‌گران بزرگ خاندان ریخته‌گران دریافت کرد. پس از مشایخی چهر‌ه‌هایی چون ایرج نوذری، ابوالفضل پورعرب، پوریا پورسرخ از سینمایی‌ها و امیر تاجیک، استاد ایرج خواجه نوری و علیرضا افتخاری از خوانندگان مورد استقبال جمع قرار گرفته بودند. 

مجری‌گری جالب دایی جان جواد 

مجری‌گری برنامه ماهانی‌ها برعهده جواد خیابانی بود که بیشتر نقش یک شومن را بازی می‌کرد تا یک مجری جشن! همان تکه‌های :«بزن دست خوشگله‌ رو» و یا «ماشاءالله آقای فلانی، به افتخارش» قسمت‌هایی بود که بد توی ذوق خبرنگاران می‌زد در حالیکه سایرین حسابی از زبانریزی‌های دایی جان جواد لذت می‌بردند! البته که آقا جواد و امیر تاجیک حسابی نان به غرض هم می‌دادند و کلی از سجایای همدیگر در جشن ماهانی‌ها تعریف و تمجید می‌کردند. 

خیابانی در طول مراسم بارها و بارها کلمه فوتسال را با فوتبال اشتباه گرفت. گفتنی است علیزاده روابط عمومی باشگاه مامور کمک به خیابانی بود و با دادن اطلاعات جانبی از باشگاه و تلفظ اسم صحیح بازیکنان جلوی اتفاقات بعدی را گرفت. 

حرکت شایسته وحید شمسایی 

کاپ قهرمانی توسط عباس ترابیان در حضور حسین شمس، مهدی تاج، ساکت و بهروز ریخته‌گران به کاپیتان شمسایی سپرده شد اما وحید به جای بالابردن جام دو قدمی به عقب سن آمد و با دستان بهروز ریخته‌گران مالک کارخانه ماهان جام قهرمانی را بالا برد.

وی با زبان بی‌زبانی سهم این مدیر اصفهانی را در کسب این عنوان ارزشمند نشان داد. شمسایی در حرکتی جالب‌تر پشت تریبون رفت و قبل از شروع صحبت سراغ علی طاهری مدیرعامل پرتلاش باشگاهش را گرفت که مثل همیشه از دور نظاره‌گر جشن تیمش بود. کاپیتان پس از حضور طاهری بر روی سن بار دیگر این قهرمانی را متعلق به خانواده ریخته‌گران دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین