کد خبر: ۸۳۹۳۰۲
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸

رئیس صداوسیما به منزل شهدای سنندج رفت

رئیس سازمان صداوسیما در بدو ورود به سنندج به دیدار خانواده شهیدان طاهر و نبی مجیدیان رفت و با تاکید بر اینکه ساخت مستند درباره شهدا در دستور کارمان است، گفت: حتما مستندی از زندگی شهیدان مجیدیان ساخته شود.
رئیس صداوسیما به منزل شهدای سنندج رفت
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی صداوسیما، پیمان جبلی، رئیس صداوسیما که برای سفری سه‌روزه عازم کردستان شده بود، عصر سه شنبه، ۱۹ اردیبهشت هنگام ورود به شهر سنندج به خانه شهیدان مجیدیان رفت و با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار خانواده شهدا را چشم و چراغ همه دانست و گفت: شما با اهدای عزیزترین اعضای خانواده خود به نظام اسلامی، بالاترین درجه ایثار را انجام دادید.

همسر و مادر شهیدان طاهر و نبی مجیدیان نیز با تشکر از حضور رئیس صداوسیما در منزلش، خواهان توجه بیشتر به یاد شهدا در سالگرد شهادت آن‌ها شد.

در این دیدار که زارعی کوشا، استاندار کردستان و مرادی مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان حضور داشتند، جبلی با بیان اینکه ساخت برنامه و مستند درباره شهیدان در دستور کار ماست به مدیرکل مرکز کردستان تاکید کرد درباره شهیدان مجیدیان مستندی ساخته شود.

شهید طاهر مجیدیان، ۲۷ تیر ۱۳۶۹ در جریان درگیری با ضد انقلاب در محور نگل و در ۳۴ سالگی به شهادت رسید. نبی، فرزند شهید نیز در ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ مقابل منزلش در بانه هدف گلوله ضد انقلاب قرار گرفت و در ۳۶ سالگی به شهادت رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین