کد خبر: ۸۳۹۳۶۶
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

روسای کمیته‌های تخصصی ستاد انتخابات کشور تعیین شدند

وزیر کشور احکام روسای کمیته‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات کشور را صادر کرد.
روسای کمیته‌های تخصصی ستاد انتخابات کشور تعیین شدند
آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی در این احکام، محسن اسلامی، افشار دارابی، محسن حقیقت، میکائیل راسخی، امیر شجاعان و علیرضا احمدی را به ترتیب به عنوان دبیر، رئیس کمیته اطلاع رسانی، رئیس کمیته حراست و استعلامات، رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، رئیس کمیته فناوری اطلاعات و رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات کشور تعیین کرد.

براساس حکم وزیر کشور، روسای کمیته های مزبور، در ستاد انتخابات کشور عضویت دارند.

وحیدی همچنین  در احکام دیگری، هاشم کارگر را به عنوان عضو ستاد انتخابات کشور و محمد مهدی عارف پور را به عنوان رئیس هیات مرکزی بازرسی انتخابات تعیین کرد.

بر اساس این احکام، روسای کمیته‌های تخصصی مکلف شدند، ضمن هماهنگی و همکاری با رئیس ستاد انتخابات کشور، تمامی امکانات و ظرفیت‌ها را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به کار گیرند.

پیشتر، وزیر کشور در حکمی محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی این وزارتخانه را به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور برای برگزاری این انتخابات منصوب کرده بود.

وزیر کشور در احکام انتصاب روسای کمیته‌های تخصصی ستاد انتخابات کشور، اظهار امیدواری کرد: با اتکال به الطاف الهی و بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و سیاست های دولت مردمی آیت الله رئیسی و اتخاذ تمهیدات لازم و ضروری، بستر و زمینه برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و در شأن و تراز ملت بزرگ ایران فراهم شود که در آن حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر مرّ قانون و در فضایی توام با نشاط و آرامش رعایت گردد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره ۴ ساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین