کد خبر: ۸۳۹۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۸۷ - ۲۰:۲۳
به جرم همراه داشتن ماریجوانا،

برادر اوباما دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برادر ناتنی «باراک اوباما» رییس جمهور آمریکا در حومه نایروبی دستگیر شد. اتهام او به همراه داشتن ماریجوانا بوده است.
 
به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، جورج اوباما بیست و چند سال سن دارد و رییس جمهور آمریکا را چندان نمی‌شناسد. او در نزدیکی خانه‌اش در کنار کلبه‌های حومه پایتخت کنیا دستگیر شده است. 

رییس پلیس آن منطقه در این باره گفته است: «او موادفروش نیست. اما داشتن مواد مخدر غیرقانونی است و ممنوع است.» جورج دوشنبه صبح باید در دادگاه حاضر شود. 

جورج و باراک پدر مشترکی دارند. این پدر در یک سانحه رانندگی در سال 1982 درگذشت. در مراسم تحلیف باراک اوباما بسیاری از بستگان کنیایی او به واشنگتن رفتند، ولی جورج در میان آن‌ها حاضر نبود. 

در تابستان مقاله‌هایی درباره جورج و باراک منتشر شده بود، مبنی بر این که از این دو برادر یکی دارد رییس جمهور آمریکا می‌شود و دیگری با درآمد یک دلار در روز در یک کلبه زندگی می‌کند.

جورج در آن هنگام به دلیل آن گزارش‌ها مشهور شد، ولی او این مقالات را توهین‌آمیز می‌خواند: «این حرف‌ها را پشت سر ما زدند ولی من که به سبک زندگی‌ام می‌بالم. این رسانه‌ها هستند که دارند نام خانوادگی ما را لکه‌دار می‌سازند».

در کتاب «رویاهایی از پدرم» نوشته اوباما، جورج این طور توصیف شده است: «پسری خوشتیپ با صورتی گرد و نگاهی هشیارانه».

جورج کوچک‌ترین فرزند اوبامای بزرگ است. او تنها شش ماه قبل از مرگ پدرش چشم به جهان گشود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین