کد خبر: ۸۳۹۵۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

تازه‌ترین اخبار از اوضاع غزه

یک مسوول اسرائیلی تاکید کرد که هرگز به شروط مقاومت فلسطین برای آتش‌بس از جمله توقف ترور‌ها و تحویل اجساد شهدا عمل نخواهد کرد، جنبش جهاد اسلامی نیز دستیابی به توافقی برای آتش‌بس را تکذیب کرد.
تازه‌ترین اخبار از اوضاع غزه
آفتاب‌‌نیوز :

"ما هرگز سیاست ترور را در برابر آتش‌بس متوقف نخواهیم کرد".

به گزارش روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت، این مسوول اسرائیلی در ادامه نیز مدعی شد، پیکر خضر عدنان که در زمان اعتصابش در زندان فوت شد، هرگز به عنوان بخشی از توافق آتش‌بس بازگردانده نخواهد شد.

از سوی دیگر برخی منابع در جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز در گفتگو با شبکه خبری الجزیره، خبرهای منتشر شده درباره دستیابی به توافق آتش‌بس با رژیم اشغالگر را تکذیب و تاکید کردند که میانجی‌گری‌ها در این زمینه ادامه دارند.

خبرگزاری آناتولی ترکیه نیز به نقل از منابعی در جهاد اسلامی اعلام کرد که محمد الهندی، رئیس مرکز سیاسی این جنبش امروز در راس هیاتی برای بررسی تحولات اوضاع و توقف درگیری‌ها در غزه به قاهره سفر کرد.

هم‌زمان شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که پاسخ مقاومت به ترور فرمانده یگان راکتی این جنبش در راه است.

گردان‌های سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز به شبکه خبری الجزیره اعلام کرد که پاسخ مقاومت به ترور علی غالی، فرمانده یگان راکتی جهاد در راه است.

آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز از حمله هوایی به برخی پایگاه‌های جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه از جمله دفتر فرماندهی یگان راکتی آن در بیت لاهیا در شمال نوار غزه خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین