کد خبر: ۸۳۹۵۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
نماینده مجلس مطرح کرد

خودکشی ۶۰ جوان در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل فقر و اعتیاد

مهدی روشنفکر، نماینده شهرستان‌های سه گانه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست بررسی آسیب‌های اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر کشور دولت سیزدهم برگزار شد، اظهار کرد: فقر، فلاکت، بدبختی، آسیب‌های اجتماعی، کمبود امکانات و تجهیزات در برخی از مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد بیداد می‌کند و مشکلات زیادی را بر مردم این مُستولی کرده است.
خودکشی ۶۰ جوان در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل فقر و اعتیاد
آفتاب‌‌نیوز :

وی با طرح این سئوال که چرا استان کهگیلویه و بویراحمد با این مواهب الهی اینگونه محروم است؟ خاطرنشان کرد: در زیلایی بویراحمد، دختران ۱۴ ساله‌ای را می‌بینید که چهره‌ شان شبیه پیرزنان ۶۰ ساله شده است.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس با تاکید براینکه شرایط سختی بر مردم حوزه انتخابیه و البته استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه رفاهی و معیشتی حاکم شده و این یک واقعیت انکارناپذیر است، یادآور شد: ما دست یاری خود را مصرانه و صمیمانه به سوی دولت انقلابی و تلاش‌گر دراز می‌کنیم که این استان را در حوزه‌های مختلف ویژه‌تر ببیند تا شاهد تغییر آمارهای واقعی آسیب‌های متعدد اجتماعی نظیر خودکشی ، طلاق ، اعتیاد و سایر آسیب‌ها باشیم.

روشنفکر بدون اشاره به نام شهرستان و یا منطقه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با آمار تاسفبار خودکشی ادامه داد: آمار این استان در خودکشی بسیار بالا است بگونه‌ای که در یکی از مناطق، طی سه سال شاهد خودکشی ۶۰ جوان به دلایل فقر، اعتیاد، بیکاری و کمبود امکانات هستیم.

این نماینده مجلس یازدهم گفت: در شهر کاشان ۹۰۰ کارخانه و شرکت وجود دارد، در استان یزد بقول نمایندگان مجلس این استان، کارخانه‌های آنان با کمبود نیروی انسانی مواجه شده‌اند و همه ما می‌دانیم آنها به پشتوانه دولت‌ها، یک استان کویری را به کجا رسانده‌اند که کارخانه‌های آنها نیروی انسانی کم دارند.

روشنفکر افزود: درست است که استان کهگیلویه و بویراحمد نه به مرز و نه به دریا راه دارد اما اینقدر مواهب الهی پروردگار مُتعال به ما داده که در صورت توجه ویژه دولت، می‌شود این استان را به استان‌های توسعه یافته رساند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
2
30
کسی به فکر مردم نیست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین