کد خبر: ۸۳۹۵۶۱
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵

قربانی: گروه ایران در جام ملت‌ها معقول است

به اعتقاد یک مربی فوتبال، گروه ایران در جام ملت‌های آسیا معقول است. امارات تنها حریف سرسخت ایران در این گروه بار‌ها مقابل تیم‌ملی به میدان رفته است
قربانی: گروه ایران در جام ملت‌ها معقول است
آفتاب‌‌نیوز :

پیروز قربانی، درباره گروه‌بندی ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اظهار کرد: برای تیمی که ادعای قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را دارد نباید فرقی کند که مقابل کدام تیم به میدان برود.

او ادامه داد: به اعتقاد من گروه ایران در این مسابقات معقول است. امارات تنها حریف سرسخت ایران در این گروه است که بارها مقابل تیم‌ملی به میدان رفته است. فلسطین و هنگ‌کنگ در این گروه حریفان تدارکاتی برای تیم ما به شمار می‌روند. فلسطین حریف ناشناخته تیم ملی ایران است که پیش از این هم برابر تیم ملی بازی کرده و حتی در مقاطعی تیم ملی را هم اذیت کرده است.

قربانی خاطرنشان کرد: تیم ملی باید با اقتدار از این گروه صعود کند تا شایستگی‌هایش را در این مسابقات به سایر مدعیان نشان دهد. با توجه به اینکه گروهمان روی کاغذ آسان است، امکان دارد بازیکنان حریفان را دست کم بگیرند. البته به نظرم چنین اتفاقی نمی‌افتد اما ممکن است حریفان خطرساز شوند. بازیکنان ما اصلا نباید به این مساله توجه کنند که با چه تیم‌هایی هم‌گروه شدیم. باید همان جایگاه همیشگی‌مان در آسیا را داشته باشیم و با آن تفکر وارد زمین شویم. اگر قرار باشد به فکر قهرمانی باشیم اصلا نباید رقبایمان در مرحله گروهی برایمان اهمیت داشته باشند.

این مربی فوتبال درباره شانس قهرمانی تیم‌ها در جام ملت‌ها عنوان کرد: جام ملت‌های آسیا با مسابقات اروپایی فرق دارد. شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید یک تیم در این مسابقات شگفتی‌ساز شود .تیم‌های سنتی و قدرتمند آسیا به روال گذشته از گروهشان صعود خواهند کرد و کادر فنی تیم ملی باید از همین حالا این تیم‌ها را آنالیز کند تا بتواند نتایج خوبی را کسب کند. به نظرم زود است که قضاوت کنیم این تیم قهرمان می‌شود یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین