کد خبر: ۸۳۹۵۹۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

۷ کشته در پی تصادف محور جاده ترانزیت زابل

سیستان و بلوچستان رییس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان از تصادف دو دستگاه خودرو با یکدیگر در محور جاده ترانزیت دوراهی جزینک شهرستان زابل، با شش نفر کشته و دو مجروح خبر داد.
۷ کشته در پی تصادف محور جاده ترانزیت زابل
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ «مهدی خمر» امروز جمعه در این باره افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی بین یک دستگاه خودرو سواری پژو۴۰۵ و یک دستگاه بونکرگازدار در محل دوراهی ترانزیت جزینک به عطا محمد مطلع، که بلافاصله کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی در محل حاضر شدند.

وی گفت: در بررسی صورت گرفته مشخص شد، خودروی سواری پژو که بصورت خلاف جهت در حال طی مسیر بوده با خودروی تریلی کشنده حامل گاز برخورد می‌کند که متاسفانه در اثر این تصادف شش نفر از سرنشینان سواری پژو در سر صحنه جان خود را از دست داده و دو نفر دیگر مجروح که توسط خودرو‌های امدادی به مراکز درمانی اعزام که متاسفانه یک نفر از دو مجروح دیگر جان خود را از دست می‌دهد.

رییس پلیس راه شمال استان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان پلیس راه حرکت خلاف جهت توسط راننده سواری پژو علت این تصادف بوده خاطرنشان کرد:به هر حال به مردم عزیز و رانندگان توصیه می‌شود به جهت حفظ سلامت و ایمنی خود و دیگران در هنگام رانندگی به قوانین و مقررات احترام گذاشته و بویژه از رانندگی با سرعت غیر مجاز و عجله و شتاب بی مورد حرکت بصورت خلاف جهت پرهیز نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین