کد خبر: ۸۳۹۶۲۶
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶

معاون اول قوه قضاییه از نمایشگاه کتاب بازدید کرد

معاون اول قوه قضاییه از سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.
معاون اول قوه قضاییه از نمایشگاه کتاب بازدید کرد
آفتاب‌‌نیوز :

جت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه با حضور در محل برگزاری نمایشگاه تهران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب مستقر در مصلی تهران حضور یافت و از نزدیک با برخی ناشران دیدار و گفتگو کرد.

معاون اول قوه قضاییه امروز با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ابتدا از غرفه انتشارات پژواک عدالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه و سپس از غرفه‌های انتشارات انقلاب اسلامی، غرفه مکتب حاج قاسم، انتشارات کتابستان معرفت، شرکت چاپ و نشر بین الملل، غرفه سفیراردهال، کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، ناشر برتر اندیشه و هنر انقلاب اسلامی، دفتر انتشارات اسلامی وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دفتر نشر آفتاب، غرفه به اندیش، غرفه مکث اندیشه، انتشارات جنگل، انتشارات حقوقی مجد و انتشارات فارس بازدید کرد.

مصدق در حاشیه این بازدید اظهار کرد: از زمان ورود به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دلیل استقبال مردم بسیار خرسند شدم، گزارش دریافتی نیز حضور خوب مردم را تایید می‌کرد.

وی افزود: بازدید از نمایشگاه یکی از برنامه‌های اصلی است که هر ساله به حساب اینکه یک معلم هستم دنبال کرده و در این بازدیدها کتاب نیز خریداری می کنم.

معاون اول قوه قضاییه بیان کرد: یکی از جلوه‌های ایجاد وحدت بین مردم برپایی نمایشگاه است. نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای قشر خاصی نیست و اگر شخصی اقدامی انجام دهد که تمامی اقشار مردم از آن استفاده کنند به اهداف نظام نزدیک شده است.

مصدق گفت: اساساً استقبال از کتاب یکی از شاخص‌های ارتقای فرهنگ فرهیختگی مردم است و هر اندازه استقبال بیشتر می‌شود این معنی را می‌دهد  که فرهنگ مردم به ویژه فرهنگ فرهیختگی، علمی، پژوهشی و تحقیقی مردم در حال افزایش است.

در این بازدید حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز معاون اول قوه قضاییه را همراهی می‌کردند.

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی است» از چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه آغاز به کار کرد و تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب میزبان علاقه‌مندان کتاب خواهد بود.  

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین