کد خبر: ۸۳۹۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

پرسپولیس ۴ گل‌گهر صفر؛ سرنوشت قهرمانی در دستان یاران یحیی

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری پرگل برابر گل‌گهر تنها ۳ امتیاز برای قهرمانی در لیگ بیست و دوم فاصله دارد.
پرسپولیس ۴  گل‌گهر صفر؛ سرنوشت قهرمانی در دستان یاران یحیی
آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در جریان هفته بیست‌ونهم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر رفت که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر صفر پرسپولیس همراه شد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی ضمن ۶۳ امتیازی شدن، تنها یک پیروزی با قهرمانی در لیگ بیست و دوم فاصله داشته باشند.

در حال حاضر پرسپولیس با ۶۳ امتیاز، سپاهان با ۶۲ امتیاز و استقلال با ۵۹ امتیاز تیم‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی هستند.

پرسپولیس ۴ – گل‌گهر صفر

گل‌ها: مهدی ترابی در دقایق ۲۳، ۳۳ و ۴۹، سعید صادقی در دقیقه ۴۵

کارت زرد: علی‌اصغر عاشوری و محمد خدابنده‌لو از گل‌گهر

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی، گولسیانی و عیسی آل‌ کثیر.

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، علیرضا آرتا، مسیح زاهدی، شایان مصلح، مهدی تیکدری‌نژاد (۴۶- بهنام برزای)، علیرضا علیزاده، محمد خدابنده‌لو، علی‌اصغر عاشوری (۴۶- امین پورعلی)، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی (۴۶- یونس شکاری) و رضا شکاری (۴۶- امین قاسمی‌نژاد).

موقعیت‌های حساس

دقیقه ۸: ارسال ترابی از سمت راست با ضربه سر گولسیانی همراه شد که فروزان به خوبی این توپ را جمع کرد.

دقیقه ۲۳: ارسال توپ به پشت مدافعان برای وحید امیری با کاشتن توپ برای سعید صادقی همراه شد که شوت این بازیکن را فروزان نصفه و نیمه برگشت داد و در ریباند ترابی موفق شد دروازه گل‌گهر را باز کند.

دقیقه ۳۳: کاشته در فاصله ۳۵ متری برای پرسپولیس همراه شد که ضربه زیبای ترابی با واکنش ضعیف فروزان گل دوم او و سرخ‌های پایتخت را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۹: اشتباه بیرانوند با توپ‌گیری شکاری همراه شد که او در فرصتی مناسب به تبریزی پاس داد اما شوت این بازیکن با بی‌دقتی به اوت رفت.

دقیقه ۴۵: فرار زیبای آل‌ کثیر با پاس او به سعید صادقی همراه شد و این بازیکن پس از دریبل با شوتی محکم و زیبا دروازه گل‌گهر را برای بار سوم باز کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۹: پاسکاری زیبای آل‌کثیر و صادقی با نفوذ صادقی همراه شد و پاس در عرض او به ترابی رسید و او هم از خروج فروزان استفاده کرد و با ضربه‌ای استثنایی دروازه گل‌گهر را باز کند و موفق به هت‌تریک شد.

دقیقه ۶۳: اشتباه دوباره بیرانوند باعث شد تا او توپ را از دست دهد و یک رفت و برگشت توپ را به قاسمی‌نژاد رساند که ضربه او را بیرانوند به سختی مهار کرد.

دقیقه ۶۵: شوت زیبای امین قاسمی‌نژاد از پشت محوطه جریمه با واکنش زیبای بیرانوند به کرنر رفت.

دقیقه ۷۶: شوت محکم اسدبیگی از پشت محوطه جریمه با واکنش محسن فروزان به تیر برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه ۹۰: نفوذ بازیکنان پرسپولیس با پاس در عرض برای پریرا همراه شد که مدافع گل‌گهر توپ را در آستانه ورود به دروازه به کرنر فرستاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین