کد خبر: ۸۳۹۶۳۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲

رستگاری تراکتور در آخرین لحظه/ قنبری فرشته نجات تراکتور شد

تیم فوتبال تراکتور در چارچوب هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ‌برتر موفق به کسب پیروزی مقابل نساجی شد.
رستگاری تراکتور در آخرین لحظه/ قنبری فرشته نجات تراکتور شد
آفتاب‌‌نیوز :

دوتیم تراکتور و نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۴۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در نهایت با پیروزی یک بر صفر تی‌تی‌ها به پایان رسید.

تراکتور در این دیدار در حالی به پیروزی رسید که مصاف دوتیم تا دقیقه ۹۰ بازی علی‌رغم موقعیت های متوالی سرخ‌پوشان بدون گل دنبال می‌شد، محمد قنبری بازیکن تراکتور بالاخره کنترل اوضاع را در اختیار گرفت و قفل دروازه حقیقی را بازکرد، قنبری روی نفوذ از جناح راست با جا گذاشتن حامد شیری وارد محوطه نساجی شد و چسبیده به خط محوطه ضربه دقیقی را با پای چپ به گوشه دروازه نساجی فرستاد تا تراکتور با یک گل از حریف پیش بیفتد.

تی‌تی‌ها چند دقیقه‌ای از تک گل خود محافظت کردند تا با کسب سه امتیاز بازی، ۵۲ امتیازی شده و جایگاه خود در رده چهارم جدول را تثبیت کند، نساجی نیز با ۲۶ امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

گزارش بازی:

دقیقه ۲ : اولین موقعیت تراکتور با پاس بلند چسبیده به خط محوطه جریمه به هاشم‌نژاد رسید و این بازیکن با یک ضربه روی پا دروازه حقیقی را هدف گرفت اما توپش با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳: آداما نیان خودش را به داخل محوطه تراکتور رساند اما ضربه پای چپ او با اختلاف کمی از کنار تیره عمودی به بیرون رفت، نیان بعد از این ضربه احساس مصدومیت کرد و بازی برای دقایقی برای رسیدگی به وضعیت او متوقف شد.

دقیقه ۵: ارسال به درون محوطه نساجی به هاشم نژاد رسید. مهدی توپ را کاشت و گوستاوو با یک ضربه فنی دروازه نساجی را هدف گرفت اما حقیقی با جایگیری خوب توپ را در آغوش کشید.

دقیقه ۱۳: روی یک ارسال بلند به نزدیکی‌های محوطه شش قدم، گوستاوو واگنین درون محوطه نساجی نقش بر زمین شد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۲۳: دو موقعیت گلزنی متوالی توسط مهدی هاشم نژاد از دست رفت، ابتدا روی یک کار تیمی زیبا توپ درون محوطه به هاشم نژاد رسید. او با یک چرخش با جا گذاشتن مدافع نساجی پاس در عرض را ارسال کرد اما با وجود این که توپ از حقیقی رد شد، بازیکنی از تراکتور حضور نداشت تا دروازه را باز کند. در ادامه توپ به آقاجانپور رسید و او با یک ارسال بلند هاشم نژاد را روی خط شش قدم پیدا کرد ولی ضربه مهدی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: ارسالی بلند توپ را به درون محوطه شش قدم نساجی رساند و سپس توپ با بدن و دست سیدعلیرضا ابراهیمی مدافع این تیم برخورد کرد اما داور این برخورد را پنالتی تشخیص نداد.

دقیقه ۴۱: گوستاوو واگنین با ضربه از راه دور خود قصد بازکردن دروازه حقیقی را داشت اما توپ با اختلافی اندک از کنار چارچوب نساجی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: ارسالی بلند توپ را در محوطه جریمه به رضا اسدی رساند و این بازیکن با ضربه سر توپ را راهی دروازه کرد، در ادامه دفع ناقص مدافعان نساجی چیزی نمانده بود دروازه این تیم را باز کند اما در نهایت حقیقی موفق شد به موقع توپ را از روی خط دور کند.

دقیقه ۴+۴۵: روی یک پرتاب اوت نزدیک به محوطه فنی نساجی، کارلوس هرناندز توپ دوم را وارد زمین کرد اما داور به موقع صحنه رسید و توپ را از زمین خارج کرد و مانع از قطع شدن بازی شد.

دقیقه ۴+۴۵: علیرضا حقیقی واکنشی تماشایی ضربه صفا هادی را با یک شیرجه به صورت درازکش دور کرد، ارسال کرنر به نزدیکی‌های شش قدم نساجی رسید و صفا هادی با یک ضربه سر توپ را به گوشه دروازه فرستاد اما حقیقی دروازه نساجی را نجات داد.

دقیقه ۴۹: ارسال بلند ریکاردو آلوز به درون محوطه جریمه نساجی رسید و رضا اسدی درست به جایی رفت که حقیقی حضور داشت و دروازه بان توپ را دور کرد، در ادامه توپ برگشتی درون محوطه به گوستاوو رسید و او با یک ضربه ناگهانی توپ را به سمت دروازه نساجی زد اما بازهم حقیقی توپ را برگشت داد.

دقیقه ۵۶: نساجی روی یک ضدحمله سریع صاحب بهترین موقعیت گلزنی در این بازی شد. آدما نیان پا به توپ وارد محوطه تراکتور شد در موقعیت تک به تک اخباری را جا گذاشت اما توپ از پای او فاصله گرفت و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۹: ضربه سرکش از راه دور ریکاردو آلوز به سمت دروازه نساجی با واکنش دیدنی علیرضا حقیقی همراه شد تا دروازه تیم میهمان کماکان بسته بماند.

دقیقه ۶۶: ضربه پرقدرت ابوالفضل رزاق پور مجددا به وسیله حقیقی برگشت داده شد و این دروازه بان پس از این ضربه به شدت به مدافعان خود برای دادن موقعیت شوت به بازیکنان تراکتور معترض بود.

دقیقه ۷۵: ایوب کلانتری بازیکن تازه وارد نساجی ضربه پرقدرت پای راست را از پشت محوطه تراکتور به سمت چارچوب زد اما اخباری با کمک مدافعان توپ را از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه ۸۲: روی ارسال به نزدیکی‌های نقطه پنالتی بین مهاجم نساجی و مدافع تراکتور برخوردی صورت گرفت و بازیکنان نساجی اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه ۸۵: ارسال بلند از جناح راست به حامد شیری درون محوطه تراکتور رسید و او بدون مزاحمت ضربه سر خود را به سمت چارچوب تراکتور زد اما اخباری با کمک دو دست و در ادامه تیر دروازه، این توپ را از موقعیت خطر دور کرد.

حواشی:

مطابق انتظار استقبال خوبی از این بازی به عمل آمده و حدود ۵۰ هزار تماشاگر از نزدیک نظاره گر دیدار تراکتور و نساجی هستند.

در ابتدای این دیدار بازیکنان دو تیم با اهدای گل یاد شهدای سلامت را گرامی داشتند و همچنین از خانواده های چند تن از شهدای مدافع سلامت نیز تقدیر شد.

در دقیقه ۳۸ بازی وزش باد شدید در ورزشگاه یادگارامام به تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین آسیب ببینند زود و بازی برای لحظاتی متوقف شد، بازیکنان با کمک عوامل اجرایی تابلوها را از زمین خارج کردند تا بازی دوباره از سر گرفته شود.

در دقیقه ۴۶ بازی یکی از هواداران به درون زمین آمد و داور به همین دلیل بازی را متوقف کرد و در ادامه با تلاش زیاد این هوادار از زمین خارج و بازی ادامه پیگیری شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین