کد خبر: ۸۳۹۶۴۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

وضعیت استقلال خیلی حادتر از چیزی است که گفته می‌شود

مدافع استقلال با بیان اینکه فریاد‌های بازیکنان درباره مشکلات باشگاه فایده نداشته است، گفت: مشکلات استقلال خیلی شدیدتر از چیزی است که در رسانه‌ها گفته می‌شود.
وضعیت استقلال خیلی حادتر از چیزی است که گفته می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

عارف غلامی پس از برتری استقلال مقابل مس رفسنجان، گفت: یک بار دیگر ما شخصیت تیمی‌مان را نشان دادیم. مس جزو تیم‌های خیلی خوب لیگ برتر است که فکر می کنم رکورد کمترین گل خورده را در لیگ دارد. با اینکه در هفته‌های گذشته در خیلی از بازی ها شخصیت تیمی‌مان را نشان دادیم اما متاسفانه طی یکی دو هفته گذشته به خاطر مشکلاتی که داشتیم یک کوچولو از کورس عقب ماندیم. امیدوارم مشکلات تیم به زودی حل شود.

وی افزود: برد مس با این امکاناتی که دارند در رفسنجان کار سختی است. به هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و با روحیه خوبی به بازی‌های جام حذفی برویم.

مدافع استقلال درباره مشکلات باشگاه طی ماه های اخیر، خاطرنشان کرد: مشکلات ما برای امروز و دیروز نیست و برای ۵ یا ۶ ماه گذشته است. ما واقعا دیگر خسته شده‌ایم این‌قدر که حرف زدیم، فریاد زدیم و اعتراض کردیم. خیلی از هواداران امروز دم هتل از من پرسیدند آیا واقعا مشکلاتی که می گویید این‌قدر حاد است؟ گفتم خدا شاهد است از این بیشتر هست که کمتر نیست. ما همیشه صادقانه سعی کردیم مشکلات را با هواداران در میان بگذاریم اما مشکلات ما خیلی حادتر از این است که در رسانه‌ها می بینید.

وی ادامه داد: با این وجود بچه ها همه همدل هستند و تلاش می کنیم برای بازی بعدی و همچنین بازی جام حذفی. بازی تراکتور برای ما مهم است و نیاز داریم در آزادی ۳ امتیاز بازی پایانی لیگ را بگیریم.

وی درباره اعتراض تیم ها به داوری گفت: دوستان متخصص که مسئول هم هستند به جای اینکه بیشتر سرشان در کار خودشان باشد در برنامه های تلویزیونی نظرات فنی می دهند و می گویند فلان مربی چند میلیارد گرفته است. شما اگر انقدر فنی هستید تمرکزتان را روی کار خودتان بگذارید که ۲۰ تیم در لیگ برتر و با تیم های لیگ های دیگر ۵۰ تیم به جان هم نیفتند. خیلی متخصص هستید زیرساخت و تجهیزات VAR را برای فوتبال ایران تامین کنید. هفته هاست که درباره داوری‌ها صحبت می کنیم اما هیچ اتفاقی نیفتاده است.

مدافع استقلال تهران گفت: مدت‌هاست که صحبت می‌کنیم و دوستان دوست دارند در حیطه‌هایی که تخصصشان نیست صحبت کنند. نمی‌دانم دنبال چه چیزی هستند. من خودم به شخصه بازی حذفی سال قبل عضو تیم بودم و دیدم چه تلاش‌هایی شد برای نگرفتن دو جام توسط تیم ما. همانطور که هفته قبل گفتم، بعد از سوپر جام اتفاقاتی برای ما افتاد که باور نکردنی است. بعد از سوپر جام همه احساس کردند که این تیم مجددا دنبال جام گرفتن است و همه دیدند که چه اتفاقات کم نظیری برای تیم ما افتاد. مشکلات داوری همیشه هست و همه چیز هم روشن شد. ما همیشه نگران داوری هستیم.

او درباره مشکلات مالی و اسپانسرینگ استقلال نیز گفت: نزدیک به یک سال است که تبلیغ اسپانسری را می‌کنیم که ادعا می‌کند قراردادی با استقلال ندارد. اگر قرارداد ندارید باید قبلا می‌گفتید که نداریم. شما از هنر بازیکنان استفاده می‌کنید و به خاطر این به تیم پول تزریق می‌کنید. اگر قرار باشد نزدیک به یک سال برندی را تبدیل کنیم و هیچ چیز برای باشگاه نداشته باشد،‌ چرا باید این کار را انجام دهیم؟

غلامی ادامه داد: شما شفاهی توافقی داشته‌اید اما اکنون به دلیل تغییرات عقب نشینی می‌کنید که درست نیست. بهتر است قبل از اینکه کار به جاهای حساس‌تر برسد و هواداران ناراحت و معترض شوند، این مشکلات را برطرف کنید. باید مسئولان بالا رتبه با ورود خود این مشکل را برطرف کند.

او در پایان گفت: به عنوان مثال میلان با اسپانسر خود مشکل داشت و در بازی داربی هیچ تبلیغی نکرد. داربی میلان یک میلیارد بیننده دارد ولی خیلی راحت تبلیغ نکرد که ما هم باید همینطور عمل کنیم. ما قرارداد با بانک شهر نداشتیم اما در یکی دو مورد به ما کمک کردند و ما هم یکی دو بازی آن‌ها را تبلیغ کردیم. همراه اول از اول سال اسپانسر ماست و هیچ چیز نداده است. امیدوارم سریع‌تر مشکل حل شود تا مثل موضوعاتی چون استراماچونی نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین