کد خبر: ۸۳۹۷۳۳
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

ادای احترام به پل واکر با یک حرکت متفاوت

دختر پل واکر در فیلم بعدی «سریع و خشمگین» به پدر فقیدش ادای احترام می‌کند.
ادای احترام به پل واکر با یک حرکت متفاوت
آفتاب‌‌نیوز :

میدو واکر دختر پل واکر فقید در حضوری افتخاری و کوتاه در فیلم «سریع ایکس» ظاهر می‌شود تا یاد و خاطره پدرش را گرامی بدارد.

میدو واکر به معنای واقعی کلمه در خانواده «سریع و خشمگین» متولد و بزرگ شد و اکنون اولین حضورش بر پرده بزرگ را با فیلم «سریع ایکس» انجام می‌دهد. این فیلم قرار است روز جمعه در رم اولین اکران جهانی خود را انجام دهد.

میدو واکر در پست اینستاگرامی خود توضیح داد: اولین فیلم «سریع و خشمگین» وقتی من یک ساله بودم اکران شد. من در صحنه فیلمبرداری با تماشای پدرم، وین، جوردانا، میشل، کریس و دیگران روی مانیتور بزرگ شدم. به لطف پدرم در این خانواده بزرگ شدم و حالا نمی‌توانم باور کنم که می‌توانم من هم با آن‌ها باشم.

او از کارگردان فیلم لوییس لتریر برای مهربانی، صبر و حمایتش تشکر کرد. لتریر قرار است فیلم یازدهم را هم کارگردانی کند.

پل واکر سال ۲۰۱۳ در ۴۰ سالگی در تصادف با اتومبیل از دنیا رفت. اکنون در دهمین سال درگذشت او فیلم «سریع ایکس» به شخصیت وی در این فیلم در نقش بریان اوکانر؛ پلیس مخفی که خودش قانون شکن می‌شود، ادای احترام می‌کند.

«خشمگین ۷» آخرین فیلم با حضور پل واکر بود و در حالی که فیلمبرداری بخش‌های مربوط به وی کامل نشده بود برادران وی کیلب و کودی برای تکمیل صحنه‌های باقی مانده به جای او جلوی دوربین رفتند. در فیلم‌های بعدی یعنی «سرنوشت خشمگین» در سال ۲۰۱۷ و «F ۹: حماسه سریع» در سال ۲۰۲۱ همچنان از این شخصیت یاد شد. در جدیدترین فیلم این مجموعه نیز این شخصیت از طریق فلش بک به فیلم «سریع پنج» سال ۲۰۱۱ دوباره ظاهر می‌شود.

میدو واکر جدیدترین فرد اضافه شده به گروه بازیگران فیلم است و وین دیزل به عنوان تهیه‌کننده و بازیگر نقش اصلی در کنار میشل رودریگز، تایریس گیبسون، کریس لوداکریس بریجز، جوردانا بروستر و سونک کانگ دیگر بازیگران فیلم هستند. از بازیگران فیلم‌های قبلی هم جان سینا، جیسون استاتهام، اسکات ایستوود، مایکل روکر، هلن میرن و شارلیز ترون دوباره بازگشته‌اند و لئو آبلو پری هم در نقش برایان کوچک، پسر دومینیک تورتو، که به افتخار شخصیت واکر نام او ار گرفته در این فیلم بازی می‌کند.

جیسون موموآ هم در نقش آخرین دشمن خانواده ظاهر شده است.

«سریع ایکس» از ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) در سینما‌ها اکران می‌شود. این فیلم ۱۴۱ دقیقه‌ای از طولانی‌ترین فیلم‌های مجموعه و تنها ۳ دقیقه کوتاه‌تر از «سریع و خشمگین ۹» است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین