کد خبر: ۸۳۹۷۵۱
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

«مل گیبسون» در تدارک «خطر پرواز»

پروژه جدید «مل گیبسون» با عنوان «خطر پرواز» با بازی «مارک والبرگ» در بخش بازار جشنواره فیلم کن به خریداران بین‌المللی عرضه می‌شود.
«مل گیبسون» در تدارک «خطر پرواز»
آفتاب‌‌نیوز :

 این نخستین پروژه سینمایی «مل گیبسون» در مقام کارگردان پس از «ستیغ اره‌ای» محسوب می‌شود و «مارک والبرگ» بازیگر هالیوودی در آن نقش اصلی را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش ورایتی، «والبرگ» قرار است در این فیلم سینمایی جدید در نقش خلبانی بازی کند که یک مجرم خطرناک را به دادگاه منتقل می‌کند.

«مل گیبسون» و«مارک والبرگ» دو چهره جنجالی هالیوودی هستند که پیش از این در فیلم سینمایی «پدر استو» همبازی بوده‌اند.

کمپانی «لاینزگینت» حق پخش بین‌المللی فیلم «خطر پرواز» را بر عهده دارد و این فیلم را در بخش بازار جشنواره کن ۲۰۲۳ به خریداران بین‌المللی معرفی می کند.

«مل گیبسون» اولین بار در سال ۱۹۷۹ با بازی در فیلم «مکس دیوانه» وارد دنیای بازیگری شد و  پس از آن در چندین فیلم دیگر از جمله مجموعه فیلم‌های «اسلحه مرگبار» درخشید، وی در سال ۱۹۹۳ با فیلم «مردی بدون صورت» وارد عرصه کارگردانی شد.

«گیبسون» در سال ۱۹۹۵ فیلم «شجاع‌دل» را ساخت که این فیلم موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم و کارگردانی و جایزه گلدن گلوب شد.

او دو بار دیگر نیز برای فیلم‌های «خون‌بها» و «انچه زنان می‌خواهند» نامزد کسب جایزه بازیگری گلدن گلوب شده است.

این سینماگر هالیوودی در سال ۲۰۰۴ فیلم جنجالی «مصائب مسیح» را با بودجه ۳۰ میلیون دلاری ساخت که به فروش ۶۰۰ میلیون دلاری در گیشه جهانی دست یافت. ساخته قبلی او فیلم جنگی «ستیغ‌اره‌ای» بود که سال ۲۰۱۶ اکران شد و به فروش جهانی ۱۷۶ میلیون دلاری رسید.

«گیبسون» ساخت دنباله فیلم موفق «مصائب مسیح» را نیز در برنامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین