کد خبر: ۸۳۹۷۹۵
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

دو خبر مهم حجت کریمی برای استقلال

سرپرست مدیرعاملی استقلال، در بازگشت از سفر کوتاه خود به امارات، درباره دو موضوع بزرگی که تبدیل به دغدغه اصلی هواداران استقلال شده، حرف‌های مهمی را به زبان می‌آورد.
دو خبر مهم حجت کریمی برای استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

حجت کریمی درباره سفرش به دبی و مذاکره با مسئولان الاهلی چنین می‌گوید: الاهلی یک باشگاه بزرگ و قهرنان امارات است و در حال حاضر هم بعد از کسب عنوان قهرمانی، شرایط جالبی در این باشگاه حکم‌فرما است. من با مدیران الاهلی جلسه‌ای برگزار کردیم تا درباره موضوع قایدی به نتیجه برسیم و به هر حال توانستیم مبلغ جریمه قرارداد قایدی را حل و فصل کنیم تا این بدهکاری از سر باشگاه استقلال باز بشود.

کریمی در ادامه گفت: البته بحث دیگری هم درباره مهدی داشتیم و آن ادامه حضور این بازیکن ارزشمند در استقلال بود که مدیران الاهلی در پاسخ از من خواستند فعلا کمی در این باره صبر کنیم. به گفته آن‌ها مهدی پیشنهاد‌های دیگری هم از تیم‌های اماراتی دارد و آن‌ها باید با دریافت پیشنهاد استقلال و جمع‌بندی کلی در این باره تصمیم بگیرند که البته من فکر می‌کنم با توجه به صحبت‌های مثبتی که بین ما گذشت، ما بتوانیم در خدمت مهدی به عنوان یکی از بازیکنان مهم این فصل فوتبال ایران باشیم.

کریمی در ادامه صحبت‌هایش به موضوع نشست مطبوعاتی دیروز ریکاردو ساپینتو اشاره می‌کند و می‌گوید: آقای ساپینتو علاقمند هستند که در استقلال به کار خود ادامه بدهند و برادری خود را هم در طول رقابت‌های این فصل ثابت کردند. خدا را شکر ما موقعیت خوبی در جدول داریم و هوادار از شرایط فنی تیم راضی است و من هم از بازیکنان و کادرفنی بابت صبر و تحمل شان در این فصل تشکر می‌کنم. در عین حال ما هفته پیش با آقای ساپینتو جلسه کوتاهی برگزار کردیم و ایشان برای ادامه همکاری از من خواستند که با ایجنت ایشان صحبت کنم که من هم در سفر امارات همین کار را انجام دادم و مقدمات تمدید قرارداد ایشان را با ایجنت‌شان فراهم کردیم.

او ادامه داد: به هر حال به نسبت قراردادی که قبلا بسته شده، ایشان خواسته‌هایی دارند که در این زمینه مذاکره می‌کنیم و انشاالله به نتیجه می‌رسیم. هدف من هم این است که هر چه سریع‌تر با آقای ساپینتو جلسه‌ای برگزار کنم و این مسئله بسته بشود و ایشان برنامه‌ریزی خودشان را برای فصل آینده و حضور قدرتمند استقلال در رقابت‌های داخلی آغاز کنند.

کریمی در پایان صحبت‌هایش گفت: همه می‌دانیم که استقلال شرایط مطلوبی ندارد، اما تلاش‌های ما برای بهبود اوضاع آغاز شدند و با وجود همه مسائل و مشکلات اقتصادی، ما امیدواریم که به مرور و در یک برنامه‌ریزی تدریجی، مسائل استقلال را برای همیشه رفع کنیم و برنامه‌ریزی ما برای باشگاه روی همین اصل است که بشود در طول زمان ضمن پرداخت بدهکاری و مطالبات، از نظر درآمدی استقلال را به جایی رساند که دیگر مشکلات امروز را نداشته باشد و هواداران استقلال فراموش کند که زمانی تمام حرف‌های بازیکنان در مصاحبه‌های بعد از بازی به مسائل مالی اختصاص داشت. این چیزی است که استقلال به عنوان یکی از دو باشگاه پرطرفدار کشور باید به آن برسد و همه تلاش ما هم به امید خدا همین خواهد بود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین