کد خبر: ۸۳۹۸۰۳
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

دستگیری "مادر و دختر " از سارقان برنج در ساری

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری ۲ سارق زن "مادر و دختر" و کشف ۱۷ کیسه برنج سرقتی در این شهرستان خبر داد.
دستگیری
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "سید جعفر ساداتی"با بیان اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، اظهار کرد: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،  وی به وقوع چند فقره سرقت سریالی از منازل در شهرستان‌ ساری طی هفته‌های اخیر اشاره کرد و گفت: پیگیری موضوع برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اعلام اینکه ماموران پلیس ساری با انجام تحقیقات گسترده و بررسی پرونده‌ یک مادر و دختر سارق را در این خصوص شناسایی کردند، افزود: این افراد با هماهنگی قضائی دستگیر و در بازرسی از منزل آنها، ۳۴۰ کیلوگرم برنج کشف شد.

وی از اعتراف سارقان به سرقت منازل در شهرستان‌ ساری خبر داد و گفت: سارقان مادر ۴۵ ساله و دختر۲۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ ساداتی با تاکید بر حذف زمینه‌های وقوع جرم، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین