کد خبر: ۸۳۹۸۰۹
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

نخست‌وزیر فلسطین مداخله فوری سازمان ملل برای توقف حملات به غزه را خواستار شد

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین مداخله فوری سازمان ملل برای توقف جنایاتی که در نوار غزه و کرانه باختری در حق فلسطینی‌ها انجام می‌شود، خواستار شد.
نخست‌وزیر فلسطین مداخله فوری سازمان ملل برای توقف حملات به غزه را خواستار شد
آفتاب‌‌نیوز :

محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز شنبه در بیانیه‌ای اجرای قوانین بین‌المللی ویژه تحریم اسرائیل و ممانعت از فرار این رژیم از مجازات را خواستار شد و گفت: جنایتی که اشغالگران صبح امروز در اردوگاه بلاطه مرتکب شدند و در نتیجه آن وسیم الاعرج و سائد مشه، دو جوان فلسطینی به شهادت رسیدند، در واقع ادامه جنایاتی است که در حق مردم ما در نوار غزه انجام می‌شود و در واقع به منزله پافشاری بر سیاست‌های قتل، تخریب و کوچاندن است که گروهک‌های صهیونیستی در حق مردم ما در سال 1948 میلادی (نکبت) مرتکب شدند و هفتادوپنجمین سالروز آن پس فردا دوشنبه 15 مه برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم،  اشتیه در ادامه به خانواده‌های شهدای اردوگاه بلاطه و نوار غزه صمیمانه تسلیت گفت و با آنها ابراز همدردی کرد.

همچنین نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: جنایات رژیم اشغالگر هرگز مردم ما را از ادامه دادن به مبارزه‌شان منصرف نخواهد کرد تا زمانی که به اهداف خود یعنی آزادی، استقلال، تشکیل کشور فلسطین با پایتختی قدس و حق بازگشت پناهجویان برسند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین