کد خبر: ۸۳۹۸۳
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۴:۲۴

متن کامل نطق توهین‌آمیز حمید رسایی درباره سید محمد خاتمی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام حمید رسایی، نماینده تهران که از فهرست حامیان دولت به مجلس راه‌یافته است، امروز در نطق میان‌دستور خود به انتقاد شید از سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور سابق ایران پرداخت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، این انتقادات که در برخی موارد به توهین نزدیک‌تر بود، اعتراض بسیاری از نمایندگان مجلس، به خصوص نمایندگان فراکسیون اقلیلت مجلس را برانگیخت، به گونه‌ای که به دلیل همین اعتراض‌ها جو مجلس برای دقایقی متشنج شد.

تشنج در مجلس به دنبال نطق یک نماینده حامی دولت (کلیک کنید)
یوسف‌نژاد: سخنان رسایی سراسر توهین بود (کلیک کنید)

متن کامل نطق میان‌دستور حمید رسایی به شرح زیر است:

«ضمن تبریک فرا رسیدن ‌ایام الله دهه فجر و گرامیداشت سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب و یاد شهیدان و‌امام شهیدان.

نمایندگان محترم ملت شریف ‌ایران؛ اکنون که در آستانه ورود به دهه چهارم پیروزی انقلاب اسلامی‌ایران قرار گرفته‌ایم، طبعا انتظار‌این است که نتایج پربار انقلاب اسلامی‌مورد توجه همه نخبگان قرار گیرد ‌اما متاسفانه شاهدیم که برخی با بداخلاقی‌های سیاسی در حالی که باید خود پاسخگوی فرصت‌هایی باشند که با بی‌تدبیری در دولت شان، آنها را به تهدید تبدیل کردند، مهمترین ‌امتیازات دولت نهم را مورد هدف قرار داده‌اند! 

بنده‌امروز در فرصت ‌این نطق علی‌رغم میل باطنی‌ام‌، نه در دفاع از دولت مردمی، ولایت‌مدار، مکتبی، پرکار‌، استکبار ستیز‌، عدالت طلب و حامی‌ محرومان‌، بلکه در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌هایی که در هشت سال حاکمیت تندروترین نیروهای یک جریان سیاسی و در قالب شعار اصلاح‌طلبی مورد بدترین بی‌مهری‌ها قرار گرفت‌، سخن بگویم.

گفته‌اید که در‌این چند سال شهیدان مظلوم واقع شدند و بیشترین هزینه را داده‌اند! گفته‌اید که ‌امروز کسانی که روحشان‌، جانشان و سابقه‌شان با شهادت‌، مقاومت و ‌ایثار رابطه‌ای ندارد به ارزش‌ها متوسل می‌شوند! 

در پاسخ از‌ این جماعت پرمدعا باید پرسید بای ذنب تهمت؟ یادتان رفته که در دوره شما بود که سرور و سالار شهیدان به سخره گرفته شد و یار با وفای شما که‌امروز به دلیل مواضع ضد دینی‌اش حتی شرم دارید نامش را بر زبان آورید، خشونت کربلا را نتیجه خشونت جنگ بدر دانست!
 
یادتان رفته که ارمغان آزادی شما به انتحاری نامیدن شهادت طلبی انجامید. شهادت طلبان بسیجی که جرمی ‌جز حرکت در خط ولایت فقیه ندارند، در برابر شما با شلاق «توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد»، نواخته شدند و شما نه تنها سکوت که با لبخندتان شعار دهندگان را تشویق کردید. 

روزنامه دولتی‌ ایران که در دوره شما خط‌شکن ارزش‌ها و حاکم ساختن سکولاریسم بود‌، هر ساله در آستانه ماه محرم با درج مقالاتی با زیر سئوال بردن عزاداری از‌ اینکه چرا ما ملتی غم‌ناک هستیم، قلم‌فرسایی می‌کرد و از افزدون دهه صفر‌، دهه فاطمیه‌، دهه محسنیه بر دهه عاشورا گله‌مند بود.

راستی ‌اینها در زیر عبای چه کسی پنهان شدند و دل خانواده شهدا را خون کردند ؟!

هنوز از یاد نبرده‌ایم افاضات وزیر لندن نشینتان را که در به‌کار بردن واژه مقدس برای دوره دفاع مقدس تردید داشت‌، همو که ‌امروز در آن سوی مرزها به العربیه و شرق الوسط سرویس می‌دهد و روزگاری در خصوص تخریب مقدسات چنان عمل کرد که حوزه مقدسه قم به نشانه اعتراض برای اولین بار در تاریخ انقلاب اسلامی ‌با راه‌اندازی تحصنی عظیم در مسجد اعظم قم خروشید‌، تحصنی که حضور مراجع تقلید و علمای بزرگی همچون‌ آیت الله مشکینی‌، ‌آیت الله یزدی و ‌آیت‌الله جوادی ‌املی را به دنبال داشت و رهبری معظم انقلاب در وصف خدمات ‌این وزیر مورد حمایت شما فرمود: «برخی طوری عمل می‌کنند که دشمن برایشان کف می‌زند».
 
آیا غیر از‌این بود که مردی با عبای شکلاتی خود پناهگاه آنها شد و کار را رساند به آنجا که ‌امروز حتی شیخ غیرت‌مند اصلاحات هم طاقتش طاق شده و از هم نشینی با شما اعلام برائت می‌کند؟!

البته از یک منظر شما درست فرموده‌اید، در دولت نهم شهدایی مانند شهید آبراهام لینکلن که شما آنها را خوب می‌شناختید و در مصاحبه با خبرنگار CNN از او به‌این تعبیر یاد کرده‌اید و بعدها برای بازماندگانش نامه نوشتید و شروط ذلت باری همچون عدم حمایت از حماس و کمک در خلع سلاح حزب‌الله و تعلیق غنی‌سازی هسته‌ای را پیشنهاد دادید تا ما را محور شرارت ندانند، مظلوم واقع شدند !

ما معنی مقاومت را از ‌این مواضع «شاه سلطان حسینی» شما و وکیل الدوله‌های اصلاح طلبتان به ویژه در مجلس ششم فهمیدیم‌، آنگاه که حقیرانه و با پذیرش ترس در برابر دشمن در همین مجلس و از پشت همین تریبون نطق کردند و به رهبری معظم انقلاب نامه نوشتند و پیشنهاد سر کشیدن جام زهر و پذیرفتن شروط آمریکای جنایت‌کار را دادند.

گفته‌اید که گاهی اسم جمهوری اسلامی‌ هست ولی به دلیل بداخلاقی‌ها یا تبعیض معلوم می‌شود که ما از مسیر منحرف شده‌ایم‌، ‌این جمله را از شما می‌پذیرم ولی تاکید می‌کنم که‌این کمترین درجه انحراف در جمهوری اسلامی‌است ولی بی‌شک کسانی که «استانلی روم»‌، معاون سازمان‌امنیت ملی آمریکا در سال 1380 از ظهورشان خبر می‌دهد، اوج درجه انحراف را نشان می‌دهد، آنجا که گفت : «آنچه تا کنون همه تحرکات ما را برای براندازی جمهوری اسلامی ‌با ناکامی‌ مواجه کرده‌، اعتقاد مردم ‌ایران به ولایت فقیه است. ولایت فقیه و میزان برد احکام آن برای ما و گنجینه‌های اطلاعاتی ما ناشناخته مانده ‌اما نا‌امید نیستیم‌، خوشبختانه احزاب و آدم‌های تازه نفسی در‌ایران در یک حرکت جمعی با ظرافت ‌این خار را از چشم ما بیرون می‌کشند».

اوج انحراف جمهوری اسلامی ‌از مسیر حقیقی آن زمانی است که عده‌ای به دنبال حاکم کردن جمهوری اسلامی‌ بدون ولایت فقیه باشند‌، همانطور که در سال 1381 و در همایش‌های خارجی گروه‌های ضدانقلاب مطرح کردند: «از‌این پس نباید از براندازی جمهوری اسلامی‌ حرف زد. باید از تشکیل جبهه ضد دیکتاتوری و ضد ولایت فقیه استقبال کنیم. یعنی تلاش برای جذب نیروهایی که جمهوری اسلامی ‌را می‌خواهند ‌اما ولایت فقیه را نمی‌خواهند».

شما بگویید چه کسانی در‌این سال‌ها به دنبال حذف ولایت فقیه و یا استقرار نظام جمهوری اسلامی ‌بدون ولایت فقیه بودند. چه کسانی شعار حاکمیت دوگانه و لوایح دوقلو را عرضه کردند. راستی شما نمی‌دانید جناب جرج دبلیو بوش از چه احزاب و شخصیت‌هایی در‌ایران بارها و بارها حمایت کرد و آنها در زیر عبای شکلاتی چه کسی پنهان شده بودند؟!

گفته‌اید که ‌امروز کسانی، اهالی ‌ایثار و شهادت را از صحنه اجرایی کشور بیرون می‌کنند تا سلیقه خود را حاکم کنند!؟

به راستی دولت نهم که مهمترین ویژگی‌اش صراحت لهجه در دفاع از آرمان‌های انقلاب و مدیران آرمانگرا و ارزشمدار است‌، می‌کوشد تا اهالی‌ ایثار و شهادت را از صحنه اجرایی کشور بیرون کند یا آنها که به فرموده رهبری معظم انقلاب: «متأسفانه در برخى از اوقات گذشته، می‌دیدیم که بعضى از کسانى که مرتبط با مسئولین بودند یا حتى خودشان مسئول یک بخشى بودند، کأنّه از گفتمان انقلاب در مقابل دیگران شرمنده‏اند و خجالت می‌کشند که حقایق انقلاب را بر زبان جارى کنند یا آنها را پیگیرى کنند یا به آنها اهمیت بدهند! ‌این براى یک جامعه خیلى بلاى بزرگى است؛ ‌این را شما (دولت نهم) ندارید».

گفته‌اید که در گذشته کاری شد تا همه قدرت‌های جهانی گفتند که منافقین تروریستند‌، ‌اما عملکرد ‌امروز باعث شده تا نام ‌این گروهک از لیست گروه‌های تروریستی در اروپا خارج شود.

از ‌این که نمی‌دانید یا خود را به تجاهل می‌زنید که چرا اروپا ‌این چنین مضطرب پس از سال‌ها مجددا به منافقین قدیم دل خوش کرده‌، متعجبم! اروپا و ‌آمریکا در سال‌های گذشته همواره به عوامل نفوذی خود که به برکت ساده لوحی شما در بدنه اجرایی کشور نفوذ یافته بودند، دل خوش داشتند. 

راستی پاسخ دهید که در کدام دولت روند غرب باوری و گرایش‌های سکولاریستی در مدیران نظام حاکم شده بود که رهبری انقلاب جلوگیری از گسترش آن را از ‌امتیازات دولت نهم دانستند و فرمودند: «روند غرب‏باورى و غرب‏زدگى را که متأسفانه داشت در بدنه مجموعه‏هاى دولتى نفوذ می‌کرد، متوقف کردید» و «گرایش‏هاى سکولاریستى که در بدنه‏ مجموعه‏ مدیران کشور نفوذ مى‏کرد جلویش را گرفتید».

بدیهی است که از وقتی با ظهور دولت نهم عرصه بر‌این منافقان جدید تنگ شد‌، تمام چشم‌ها به همان منافقین قدیم دوخته شود.

برادر من! کاندیدا می‌شوید یا نه، نمی‌دانم. هرچند از‌این ادبیات رایحه تخریب و کاندیداتوری به مشام می‌رسد، و من نیز‌ امیدوارم کاندیدا شوید و همه دوستانتان را به یاری بطلبید و خود را در برابر آزمون انتخاب مردم قرار دهید تا ببینید مردم کدام چشم را انتخاب می‌کنند‌، چشم پف کرده و سرخ شده شما را که به اقرار مسئول دفترتان برای تماشای فوتبال دو تیم خارجی تا نیمه شب بیدار مانده یا چشمان قرمز و خسته دولتی را که برای حل مشکلات مردم محروم در‌این استان و آن استان تا نیمه شب بیدار مانده، ‌اما شما را به خدا قسم اگر می‌خواهید به میدان بیایید، مقاومت و ‌ایثار و شهادت و دین باوری را دست‌مایه سیاست‌بازی‌تان قرار ندهید که پیش از‌این بر آزادی و اصلاحات و جامعه مدنی دست گذاشتید و عاقبت آنها را دیدیم‌، ما را به خیر شما ‌امید نیست‌، شر مرسانید».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۴
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
47
108
آقاي رسايي . منتظر باشيد در زمان اتتخابات با راي مان به خاتمي چنان خواهيم كرد كه تا 4 سال بعد نتوانيد خودتان را جمع و جور كنيد. مطمپن باشيد.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
37
76
ایول - بابا یه لیوان آب خنک می خوردی اول - بعد شروع می کردی به افاضات = راستی چقدر بهت دادن تا اینا رو بگی
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
28
59
واقعاْ برايتان متاسفمُ آقاي خاتمي براساس اراده ملت رپيس جمهور ميشود نه با فرامين و دستورات شما از اين صحنه كنار خواهد رفت
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
22
43
اول که برات متاسفم:
دوم خودت خوب می دانی که مسئله عصر عاشورا زیر نظر چه کسانی و طیفی تایید و انجام شد. سوم به نظر من هیچ فرقی بین [...] و تازه [...] هم است چون تعدادی انسان [...] می رساند. چهارم بایستی ببینیم زیر عبای چه کسانی خرافات مخفی شده تا بوسیله آن اسلام زیب و عزیز را به صورت دیگری معنی کرده و به خورد مردم پاک و ساده ایران داد.ما هم فراموش نمی کنیم که مشاوران چه کسانی امریکایی هستند چه کسانی به انگلیس رفتند و برای انتخابات مذاکره کردند و چه کسانی با جعل مدرک به وزارت و مشاور[...] رئیس جمهور پ[..]شما رسیدند الان رئیس جمهور شما پناه 1 مشت کشور چپ بی دین شده اینو فراموش نکن بازم بگم اگر انسان با کمالاتی هستی تا همین جا با جوابت را در سایت بزار تا بقیه رو هم بگم راستی اینو میدونی که خسارتی که به [...]داده‌اید برابر بیشتر از جانبازان و جنگزد ه های عزیز و طن همیشه آریایی ما است؟ وا قعا می دونی؟

به خاتمی می بالم که اسمش برای تو امسال تو از مرگ بدتر و وحشتناک است.

برات متاسفم
اگر انتخابات آزاد بود الان کجا بودی؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
28
23
لعنت خدا بر قدرت طلبان طالباني كه براي از دست ندادن قدرت از مايه گذاشتن آبروي امام حسين هم شرم نمي كنند.تاريخ در باره اينان قضاوت خواهد كرد.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
81
32
ممنون از نطق زيباي آقاي رسايي. 8سال چرت وپرت به جاي نون شب به خورد مردم دادند هركس هم اعتراض يا انتقادي داشت مي گفتند: شما دوم خرداد را درك نمي كنيد- اصلاحات رانمي فهميد.
شانس آورديم مملكت را دودستي تقديم اسراييل و متحدانش نكردند.
تازه مي خواهند دوباره هم رييس دولت شوند. زهي خيال باطل كه مردم ايران از يك سوراخ دوبار گزيده نمي شوند!
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
13
34
قسم حضرت عباس را باور كنيم يا دم خروس را؟
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
8
24
هنوز كه معلوم نيست آقاي خاتمي مي آيد يا نه اما تعجب آور است كساني پند نيامدن به آقاي خاتمي ميدهند و خير و صلاح ايشان را ميخواهند! كه از الان مضطرب و پريشان و دست پاچه شده اند امثال اين آقا و كيهان و ..... اميدوارم خاتمي بيايد تا ببينيد مردم ،همان مردمي كه در كل كشور انقلاب و اسلام و امام را احترام و تكريم كردند چگونه به شما و امثال شما و به آقاي خاتمي جواب ميدهند چند ماه و چند روزي بيش باقي نيست ان شاءاله باشيم و سربلندي و شرمساري افراد را كه از الان معلوم است را آشكارا ببينيم
ناشناس
|
-
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
15
34
آقاي [...] تو را بخدا قسمت مي دهم اگر برگردي به ده تان آيا به چوپاني قبولت مي كنند كه سرنوشت گوسفندان زبان بسته را به دستت دهند؟
از خداوند عزت و سربلندي براي خاتمي و حيا براي شما خواهانم.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
11
26
هرچه که گندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک جناب رسایی...
ناشناس
|
-
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
48
14
احسنت، خیلی عالی بود . البته خیلی خیانت های دیکر هم هست که باید کفته شود.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
51
19
درود برآقاي رسايي.خدا خيرت بده جيگرمونو خنك كردي.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
12
24
اينا رو بايد به [...] بست.من براين باور هستم كه بايد با همه تسامح كرد الا آن كس كه دشمن آزادي و تسامح.بعدشم آقاي رساييُ ما كه ميدونيم از چي و چقدر داري ميسوزي.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
12
37
يعني اومدن آقاي خاتمي اينقدر سوز داره
ناشناس
|
-
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
2
8
جمعي متحيرند اندر ره دين--جمع دگري فتاده در راه يقين--ميترسم ازآنكه بانگ آيد روزي--كي بيخبران راه نه آنست و نه اين
ناشناس
|
-
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
5
19
1- كفن پوشان و متحصنين چون شمكشان سير شده ديگر حضور ندارند و اگر نه اقاي مشايي به تنهايي چند برابر زمان خاتمي اسلام را نوازش داده است .
2- الان [...] در خدمت حكومت است و رسايي كه حجت اسلام است با كمك دولت به مجلس مي رود و مامور و معذور است
ناشناس
|
-
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
12
34
براي امثال رسايي متاسفم
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
6
17
کسي كه به ما ... بود؛ كلاغ ... بود!!!
ناشناس
|
-
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
12
27
يعني اومدن آقاي خاتمي اينقدر سوز داره
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
9
20
اين طرفداران...خيلي قد قد مي كننند
تو انتخابات نشانشان مي دهيم يك من ماست چقدر كره دارد
سيد سر جدت بيا
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
7
21
بسم الله الرحمن الرحيم
اي مردمان به ظاهر مرد كاش شمارا نمي ديدم باشما آشنا نمي شدم (اميرالمومنين علي (ع)) من هم بايد به قول امام خميني (قدس شريف)ازدست خشك مغزها و جمودفكرها ،چاهي كنده وسردر آن فرو برده وخون دلهايم رابا چاه بگويم امثال شما آخوندهاي متحجر ودر لواي تسبيح و سجاده بودندكه،امام خميني را تحت فشار قرار داده كه آقا بيا دست بردار ما بايد برا ي مردم پيشنمازي باشيم و چندتا حكم شرعي بگو ييم (مفهوم آن فقط وفقط صحبت از آخرت و رياضت ودعا وكارهاي بي عمل است) امثال شما هستند كه آخرآلزمان و هنگام ظهور حضرت بقيه الله (ارواحناه فداه) جلوي ولي عصر ايستاده و منكر امامت و ولايت ايشان ميشوند مردم تهران گول عبا و عمامه ي جنابعالي را خوردند مردم تهران موسي را از ابوموسي تشخيص ندادند البته اين عجيب نيست چون هر قشري خوب و بد دارد، شما چنان دچار افراط وتفريط شده ايد كه همچون ابوموسي اگر در روز روشن شمشير بالاي سرتان بگيرند وبگويند شب است فورا از ترس ميگوييد شب است وگرنه يك دولت كه با آراي مردم فهيم ايران به ثمر نشست را مورد هتاكي قرار نمي داديد من هم قبول دارم كه بعضي از عوامل سيد مظلوم حجت الاسلام خاتمي مرتكب خطا شدند كه به دليل انتصابات اشتباه بوده است مگر ابولحسن بني صدر اشتباه سركار نيامد مگر آقاي مهندس بازرگان دچار برخي خطاها نشدند ودر دولت نهم كه جناب دكتر احمدي نژاد دچار خيل كثيري اشتباه شدند امثال وزير تعيين كردن داراي مدرك جعلي كه حتي خود آقاي احمدي نژاد كه من به شخصه ايشان راداراي نيتي پاك ميدانم در مجلس در جلسه استيضاح آقاي كردان حاضر نشدندواز وزير انتخابي خود دفاع نكردند مگر نه اينكه آقاي احمدي نژاد بودند كه قبل از طرح جمع آوري به اصطلاح اراذل و اوباش دررسانه ملي گفتند كه : يعني تمام مشكل مردم ايران مدل موي پسران ماست؟‌‌‌‌آيا مشكل ايران مدل لباس خانم هاست ؟كه چند روز بعد ديديم كه چطور با اعمال خشونت و زدن با باتون مي خواستند بدحجابي را سامان دهند به جاي آنكه با فراخوان وآمادگي همه دستگاه ها ومشاركت مردمي با تبيين ومشخص كردن حجاب و مصونيت در قالب برنامه هاي فرهنگي روانشناسي ديني همايشها ي مختلف و سر جمع با زباني نرم وعملي صادقانه در جهت فراهم آوردن زمينه هاي مناسب ازدواج براي جوانان ،چرا كه تصميم هاي كلان مملكتي به دست دولت است و چند اشتباه ديگر ...به نظر بنده 4 سال براي آقاي احمدي نژاد كافيست همچنان كه 4 سال براي آقاي خاتمي كافي بود نلسون ماندلا را همه ميشناسيم تمام زندگي و زن فرزند و وجود خود را فداي آفريقاي جنوبي كرد و پس از آن همه رنج تنها 4سال رياست جمهوري آفريقا شد و دوره هاي بعد استنكاف كردند وقتي علت را جويا شدند گفتند كه شايسته تر از بنده در اين مملكت هم وجوددارد همين طور در ايران ،مطمءن باشيم شايسته تر از آقاي خاتمي وآقاي احمدي نژاد در اين مملكت وجود دارد اما افسوس كه شما طبق قانون اساسي، بخش نمايندگان مجلس نماينده ايران نيستيد چرا كه نماينده هريك از شهرهاي ايران، نخست نماينده جميع مردم ايران سپس نماينده آن شهر است البته شما حتي نماينده مردم تهران نبوده ونماينده هواي نفس خود شده ايدچرا كه اين نطق بي ادبانه ي شما وبه دور از انصاف و نديدن نيمه پر وخالي ليوان،وتنها نيمه خالي آن را ديدن ،سخن تمام مردم آگاه ايران نيست پيشنهاد ميكنم الساعه برويد توبه كرده واز آقاي خاتمي رسما بطور كتبي و شفاهي عذرخواهي كنيد وسالهاي آينده كانديداي نمايندگي تهران يا هر شهرديگري نشويد
ولسلام علي من اتبع الهدي
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
8
21
چه نيكو خواهد بود ادبيات جناب آقاي خاتمي را با ادبيات نزديكان جناب آقاي رئيس جمهور و شخص آقاي احمدي نژاد مقايسه نمائيم. در تمام مطالبشان همه ادوار گذشته را سياهي و تباهي قلمداد نموده و دوران خود را طلايي و انقلابي جلوه داده اند و در باطن و جديداً در سخنانشان نيز صريحترين فرمايشات امام راحل را نيز زير پا مي گذارند. كدام عدالت و كدام مهرورزي حاصل اين چند ساله بوده است.
بر باد دادن بيت المال؟
زير پا گذاشتن قوانين؟
به مسخره گرفتن ارزشها؟
بازي با اعتقادات ديني ملت؟
تورم سرسام آور؟
فشار روز افزون به قشر آسيب پذير؟
ويژه خواري گسترده؟
بيكاري شديد؟
ركود در صنعت و اقتصاد؟
بانكداري ورشكسته؟و...
آيا اينها عدالت گستري و مهرورزي دولت نهم است.
شما كه پس از پوشيدن عباي شكلاتي آقاي خاتمي در قم كفن پوشيديد، امروز به سخنان رئيس جمهور و نزديكانش به مراجع قم گوش فرا دهيد.
امروز به توهين همه جانبه ايشان و ائتلافشان به شخصيتهاي تأثير گذار انقلاب اسلامي گوش فرا دهيد.
تخريب كدام است؟
همه دورانهاي گذشته انقلاب را تاريك مي خوانيد غافل از اينكه هشت سال مقام رهبري در رأس قوه مجريه بوده اند و 11 سال نيز بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي در قيد حيات.
البته از شما انتظاري جز اين نيست كه مجيز گويي دولتي را بنمائيد كه خرافه پرستي را رواج داده و باعث بزرگ شدن و به نوا رسيدن شما و امثال شما شده است.
ناشناس
|
-
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
9
19
واقعاً جالبه، میگن چوب رو که برداری گربه سیاهه حساب کارش رو می کنه. ترور شخصیت دیگه جواب نمیده آقای رسایی! مردم عاقل تر از اینن که با جو دادن های شما ....بشن. برو خدا روزیت رو جای دیگه هواله کنه!
ناشناس
|
-
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
11
16
نميدانم اين رسايي چگونه خود را نماينده تهران ميداند كه از درد دل مردم تهران خبر ندارد چگونه راي آورده؟ و فكر ميكنم اين عدم حظور مردم باعث شده تا امثال رساييها در مجلس باشند و اينگونه افكار عمومي را مورد توهين قرار دهند
ناشناس
|
-
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
10
13
نميدانم اين رسايي چگونه خود را نماينده تهران ميداند كه از درد دل مردم تهران خبر ندارد چگونه راي آورده؟ و فكر ميكنم اين عدم حظور مردم باعث شده تا امثال رساييها در مجلس باشند و اينگونه افكار عمومي را مورد توهين قرار دهند
ناشناس
|
-
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
5
6
Ba cheshmeh POOF kardeh va Nafteh 10 ya 12 Dollary, tvarom bod 10 ya 11%. Ba cheshmeh ghermez va raftan be eenvaronvar va Nafteh 130 Dollary, Tvarom hast 25%.
Agar Deen nadaryid(le fekr mikonam khiyal kardid faghat khodeton daried) la aghal Azadeh Beshid, Agahyeh Rasaie.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
9
17
اگر اقايان ميدانستند خاتمي مورد نفرت يا مطرود مردم است ايچنين به او اهانت نميكردند سلام بر فرزند فاضل و متقي امام خميني محمد خاتمي
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
5
17
به ياد مجله يالثارات در سال 1376 مي افتم كه چه جالب مثل ايشان خاتمي را به زعم خودش تخريب كرد و نتيجه اش را هم ديد
ناشناس
|
-
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
4
8
کجا عزم سفر کردی

اسیر عقل ، و در بندی
خور وخوابت شده غمها
چو از بندش رها گردی
دهندت سر، همه اسما
عنان عقل رادر کش
حذر كن از لجاجتها
وزان تقليد جاهل وار ،
رها شو، تا شوي پيدا
ز هر خلق بد و بدتر،
شدي سنگین و سنگین تر
مراقب باش ، كوشش كن،
رها كن، خلق بد ازسر
تو عادت كرده ای، اسمر
زدی خود را، به گوش کر
گهی زردی ، گهی احمر
شدی زین رنگها عنتر
تو این احوال فانی را
چو هاله، کرده ای برسر
تو سايه اصل پنداري،
همه کارت، شده ابتر
همه وهم و خيالاتت ،
كند هر دم تو را پر پر
وزان جن های شیطانی
زنی بر پا، زنی بر سر
تو صورت های فانی را
نسنجیده ، به تن کردی
دل و قلبت دما دم تو
اسیر آه و غم کردی
به نیک و بد، نظرکردی
ز هر کویی، گذرکردی
تن و جانت، هدر کردی
کجا؟ عزم سفر کردی!


ناصر طاهری بشرویه...روشنا
[..]
rroshanaa@yahoo.com
ناشناس
|
-
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
8
20
ببخشيد آقاي رسايي ما نمي دانستيم كه اسلام اصول گراها اين است كه محمود كريمي مداح اصول گرا همين عاشورا در مهديه تهران بيايد و بگويد كه هر كس مي خواهد سينه بزند بايد لخت شود و هر كس لخت نشود بايد برود بيرون و خطاب به كسانيكه لخت نشدند و بيرون نرفتند گفت مي ترسيد خالكوبي هايتان پيدا شود!!!!همين امثال تو و كريمي و [...] كه حتي نمي دانند اسلام را چه جوري مي نويسند باعث شدند كه 1 ميليارد مسلمان جلوي يه مشت صهيونيست و حاميان داخلي دولتي صهيونيست به پرچمداري مشايي[...]در بيايند.ان شاالله كه خاتمي با راي ميليوني خودش مشت محكمي به دهان [...]بزند.به اميد آن روز و به كوري چشم [...]
ناشناس
|
-
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
8
19
چرا از آمدن سيد مي ترسيد.
ناشناس
|
-
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
4
5
چشمان [...] آقای رسایی به من میگوید [...]
ناشناس
|
-
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
10
20
جناب حجت الاسلام! رساپي:
تو حجت كدام اسلامي؟ اسلام دروغ وتظاهر ورياوفحاشي و وارونه نشان دادن حقايق؟ وجدانا وقتي باخودت خلوت مي كني
ازاين حرف هاكه زده اي ازخودت خجالت نمي كسي؟
ناشناس
|
-
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
9
17
زنده بادخاتمي،اين واكنش هاي ذليلانه فقط وفقط سبب روسياهي راي ستيزان ومخالفان ميزان بودن راي ملت،مي شود
ومظلوميت خاتمي واصلاح طلبان رابيشترنمايان مي كند
ناشناس
|
-
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
8
14
ديگر دوره شعار به سر آمده حالا مردم ما ميلونها تحصيل كرده دانشگاهي دارند كه به بركت لياقتشان در دانشگاه درس خوانده اند نه به واسطه ..... اگر از فرصت قبلي عدم استقبال مردم به انتخابات استفاده كرديد دليل نمي شود كه هميشه موفق باشيد مردم ايران فردي را مي خواهند كه مشكلات تشان را با برنامه عقل محور حل كند نه با شعار و بد وبيارا به اين و آن آنچه عيان است چه حاجت به بيان است
ناشناس
|
-
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
6
14
رسايي يك چيز را بايد به وضوح بفهمي و ان اين است كه تو امروز داري بغض هاي ناشي از ترس خود را خالي مي كني و ان ترس ترس از خاتمي نيست بلكه ترس از مردم و رای است و مردم تغيير مي دهند همان طور كه به اراده ي خود 30 سال قبل تغيير داده اند.
شعار ما
آزادي زنده باد
ايران زنده باد
تمدن ايران زنده باد
دوستي زنده باد
تفكر ايراني زنده باد
خاتمي زنده باد.
ناشناس
|
-
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
23
9
اگر دین ندارید لا اقل آزادمرد باشید
در اظهارات جناب آقای رسایی بجز حقیقت ندیدم
تکلیفتان را با خودتان روشن کنید
یا زیر علم حسین بروید یا سر سفره معاویه بنشینید
خداوند همه گمراهان را عقل و انصاف عنایت کند
ناشناس
|
-
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۴
5
13
آقاي رسايي به كجا مي رويد ومروج چه دين و مرامي هستيد؟!! آيا دوستان شما دردولت نهم نگفتند اگر امام زمان بيايد .........؟!آيا معاون رييس جمهور در اين دوره به صراحت از اسراييل دفاع نكرد؟!آيا شخص رييس جمهور در اين دوره به نظر صريح مراجع تقليد در موارد متعدد بي توجهي نكرد؟!آيا آقاي رييس جمهور در اوايل كار اين دولت بي مهابا در سخنراني هاي رسمي به افراد وآحاد جامعه تهمت وارد نكردند وآبروي افراد را نبردند؟!آيا باهدر دادن و مصرف بي رويه بيش از 255ميليارد دلار در آمد نفتي طي اين 4سال (كه در طول تاريخ اين كشور بي سابقه بوده است)كشور ما نسبت به 4 سال قبل فقيرتر نشده است؟!آيا بي سابقه ترين نرخ تورم وگراني را در مدت حضور اين دولت شاهد نبوده ايم؟!آيارييس اين دولت با به كارگيري يك فرد فاقد صداقت بر مسند وزارت واصرار بر ماندن اين فرد بر مسند قدرت بي سابقه ترين وبزرگترين ضربه را بر اعتماد مردم به دولتمردان پس از پيروزي انقلاب وارد نساخت؟!!!!!وصدها سوال ديگر كه اميدواريم ايشان وساير دوستانشان را از خواب بيدار كندوخدا را در رفتار واعمال وگفتارشان در نظر بگيرند.
ناشناس
|
-
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۴
6
16
آقای رسایی واقعا متاسفم برای مملکتم و مردمانش که یک چنین نماینده مجلسی داره
خداییش خیلی پر رو هستین
پر رویی هم حد و مرزی داره ولی شما از بس پر رو شدین دیگه حد و مرز پر رویی رو هم رد کردین
ناشناس
|
-
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۴
4
10
جناب آقاي رساپي

ميزان راي ملت است.شما بهتر است به موضعگيريها و تبادل نامه ها به مغضوبين اين ملت و صحبتهاي آقاي مشاپي توجه كنيد كه بسيار حقيرانه تر از تهمتهاي جنابعالي به عزيز ملت خاتمي ميباشد.بعد از ايشان نيز خيلي از روحانيون از عباي شكلاتي استفاده نمودند و بيان اين مساپل از جانب يك روحاني در كسوت نمايندگي مجلس زشت ودرد اور است .با تخريب راه به جاپي نمي بريد .به نصيحت آقاي مطهري گوش نماپيد و از لجن پراكني در عرصه انتخابات به فرموده مقام معظم رهبري اجتناب نماپيد.حماسه اي ديگر در راه است.
ناشناس
|
-
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۴
3
10
اولا از كوزه همان برون تراود كه دراوست. اما نكته مهم اين است ظاهرا اين حضرات احساس خطرشان جدي است كه به چنين واكنش هايي افتاده اند شماره جديد نشريه همت را ببينيد از روي جلد معلوم است كه در بين سياستمداران حتي يك نفر هم از نظر آنها صلاحيت ندارد جز همين حضرات. اميدوارم اين بار صندوقها معجزه نكند و چهره آقاي رسايي را بعد از اعلام نتايج هم ببينيم.
ناشناس
|
-
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۴
3
11
آقاي رسايي عزيز اولا: شما كه با افتخار و با صداي رسا خود را وكيل الدوله مي خوانيد حق نداريد ديگران را به اين لقب متهم كنيد. چون بعيد نيست مصداق "کافر همه را به کیش خود می پندارد" باشید. ثانیا: ای کاش برخی مسوولین دولت نهم اساسا کار نمی کردند و فقط حقوق می گرفتند!! چون ضرر تصمیمات غلط و کار کردنشان به مراتب بیش از کار نکردنشان است!! بعلاوه مدیری که خواب و تفریح کافی نداشته باشد و صرفا کار کند احتمالا دیگر عقلی ندارد که بخواهد با آن تصمیم درست بگیرد. البته از هیات دولتی که در یک زمان محدود چند صد مصوبه تصویب می کند و رئیس آن هم با افتخار آن را عنوان می کند بیش از این هم نمی توان انتظار داشت!! از همین جا می توان فهمید که حضرات برای تصویب یک مصوبه چقدر فکر می کنند!! ثالثا: لطفا شما با این اخلاق و ادبیات و بیان از شیخ اصلاحات تمجید نکتید چون ممکن است خدای ناکرده به پایگاه مردمی و محبوبیت ایشان لطمه وارد کنید رابعا: مطمئنا تنها این مهم نیست که مردم به چه کسی رای می دهند بلکه مهمتر از آن اینست که چه کسی توسط وزارت کشور که از جناح شما هستند به عنوان رئیس جمهور به مردم معرفی گردد!!
ناشناس
|
-
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۴
3
10
وقتی آقای مشایی میگه من صهیونیستا رو دوست دارم وقتی کسی که تو همه کار تقلب کره و حقوق ورتبه گرفته تا از بالا ترین مکان به اموال وجان و مال وناموس مردم راحت و بی سوال دست اندازی کنه تو با این کارت وقتی خدا ازت توضیح بخواد چونکه همه مون فانی هستیم چی جوری براش میگی که همه حرفام راست بوده؟
ناشناس
|
-
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۴
3
7
نميدانم چرا تعبير بعضي ها مثل گفته جرج بوش كه يا با ما يا تروريست ها سياه و سفيد هست؟
ناشناس
|
-
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۴
13
5
سلام. هيچ توهيني نبود. حقيقت محض بود. همه چيزهايي كه رسايي گفت در زمان خاتمي وجود داشت. منكرش هستين؟
ناشناس
|
-
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۴
4
11
بسمه تعالي - خدايا به تو پناه ميبرم ؟؟؟؟؟
پروردگارا اينگونه مروجين دين كه مي خواهند مردم را هدايت كنند آيا به معاد اعتقاد دارند/؟؟؟؟؟
خدايا باز هم به تو پناه مي برم /والسلام
ناشناس
|
-
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۴
3
3
٠يه روزى برسه .........
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۴
3
8
تويي چي شده حاجي خاطر خواه چشم ها شدي.ملت بالاخره يك روز شما حضرات را از وسط نصف خواهند كرد شب دراز است و قلندر بيدار....
ناشناس
|
-
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۴
5
6
فرض كنيم همه اين افاضات صحيح و در عين خير خواهي و به قصد قربت گفته شده باشد.لطفا بفرمايند دولت مورد علاقه ايشان چه هنري در حفظ و استحكام ارزش هاي مورد اشاره به حرج داده است؟ شاخص ما هم امار.نه شعار. داداش ملت ايران با شعور تر وبا تجربه تر از اني است كه شما و دوستان تازه به دوران رسيده تان تصور فرموده ايد.
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۵
2
2
والا دوره‌ي آخر الزمان است. ما كه نفهميديم حق با كدوماست. آخه اين دوتا كه هيچ گلي بر سر ما نريختند
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۵
3
8
اگر كمي فكر كنيم تمام وقايع نشان ميده كه چه كسي به راستي به ملت و دين خيانت كرد؟كسي كه تورم را چندين برابر كرد و در دين موهومات و تخيلاتش را وارد كرد و به اسم خدمت به اسلام و انقلاب هر كاري خواست انجام داد.چراالكي داد و قال مي كنين كمي به خودتان نگاه كنيد شايد خجالت بكشيد
ناشناس
|
-
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۵
3
8
زنده باد آزادگي كه خواست خداوند است براي بشر و زنده باد آن دسته از روشنفكراني كه با وجود اعتقادات مذهبي و بينش الهي در كوزه تنگ و تاريك تهجر گير نيفتاده اند . و زنده باد خاتمي محبوب دل آزاد انديشان با ايمان.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۶
9
14
اين اقا خودش چقدر راي اورده ونماينده چه كسي است و كوچكتر از ان است كه به اقاي خاتمي كه22 ملييون راي مردم را كسب كرد توهين كند
ناشناس
|
-
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۹
14
7
والا اومدن آقاي خاتمي كه مستكبران و مخالفان جمهوري اسلامي ازش طرفداري مي كنن خيلي سوز داره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۹
12
16
امید ما به کاندیداتوری آقای خاتمی است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۶
15
11
سخن حق تلخه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۶
6
7
رسايي خيلي ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
12
14
اخی حیف چه سخته مقام را ازت بگیرن !!!
با اقای رسایی همدردی میکنیم
حاج اقا چهطور به دنیا چسبیدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
3
1
خاتمی در قلب ملت ایران جای دارد .
بروجرد
|
United States of America
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
2
1
من باهیچ حزب وگروهی کارندارم. اما اینقدر میفهمم که کی
درعمل دلسوزانه وباغیرت وباتعصب والبته باشهامت برای مردم کار
کرده و یاداردکارمیکند . وکی فقط وفقط بخاطر قدرت طلبی زیاد و
ثروت طلبی زیاد میخواهد به هر ترفندی درمیدان بماند .
آقای!!رسایی!!ای کاش ردصلاحیت نمیشدی تا ببینی که این سری اصلا کسی
به تورای میداد؟؟؟بس کن از این همه دست وپا زدن وتهمت زدن و....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
2
2
خاتمی.زنده
باد
iran
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
3
1
خاتمی محبوب ملت بوده و این محبوبیت هر روز زیادتر میشه تا امثال شما ها ( رسایی ها ) روز به روز منفورتر ملت می شوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
3
1
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس باز پرس/توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند-جناب رسایی برو خود را باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
3
1
آقای رسایی بس کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
3
1
آقای رسایی یه کم هم از افتضاحات احمدی نژاد هم به مردم فهیم توضیح بده واقعا برای امثال شما متاسفام
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
1
1
بابا شما رابه خدایکم ازین اصلاحطلبی واطول گرایی دست برداریدوبه فکر مای بدبخت باشید روزبه روز ازنظرمالی سقوط میکنیم.
برید دم سوپری بگیدمن اصلاح طلبم یا اصولگرام
اگه یه اب معدنی بدون پول بهتون داد بسه دیگه بس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
1
اقای رسایی اکه تونستی یک معادله ریاضی ازکتاب اول دبیرستان حل کنی من بهت ایمان می اورم
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
1
1
آقاي رسايي دمت گرم .
واقعا الان معني اين حرف
نرود ميخ آهني بر سنگ .....
صادقی
|
Seychelles
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
0
0
جناب رسایی بجای فکرکردن بداعش گردوخاک خوزستان راچارهگرباش اصلاحی واصولی رادیدیم ل برای شاهرگ حیاطی کشورت چه راهکاری داری مردی بیا یکماه غبارخوزستان راتحمل کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
0
رسایی عزیز دوستت دارم چون ازاد مردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
0
درود بر رسایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
0
0
رسایی فقط بگو ...؟؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین