کد خبر: ۸۳۹۸۳۹
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

کشف ۴۵۲ کیلوگرم مواد مخدر

فرمانده انتظامی گلستان از کشف ۴۵۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه عملیات جداگانه پلیس خبر داد و گفت: این عملیات‌ها با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های گلستان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان انجام شد.
کشف ۴۵۲ کیلوگرم مواد مخدر
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سعید دادگر عصر امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح جزئیات سه عملیات مشترک پلیس گلستان در مبارزه با سوداگران مرگ پرداخت و اظهار کرد: در دو عملیات نخست، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی سه نفر از سوداگران مرگ در استان سیستان و بلوچستان شدند.

وی با بیان اینکه در حداقل‌ترین زمان ممکن مأموران پلیس گلستان محل اختفاء و تردد متهمان را به پلیس سیستان و بلوچستان اعلام کردند، ادامه داد: پس از کسب مجوز قانونی از مقام قضایی طی دو عملیات جداگانه ۲۱۸ کیلوگرم حشیش و ۱۸۶ کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان کشف شد.

فرمانده انتظامی گلستان با تأکید بر اینکه در این راستا ۲ دستگاه خودرو توقیف شد، خاطرنشان کرد: سه متهم این باند دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

دادگر در ادامه از دیگر عملیات مشترک ویژه پلیس گلستان با پلیس خراسان جنوبی سخن گفت و افزود: با تلاش و همکاری مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان و مأموران انتظامی خراسان جنوبی عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان گنبدکاووس شناسایی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به هماهنگی پلیس با مراجع قضائی در بازرسی از منزل متهم، تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده ۴۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری یک نفر در این عملیات خبر داد و اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانون به مراجع قضائی معرفی شد.

وی ضمن تشکر از مأموران پلیس و عوامل دخیل در این عملیات‌ها که با زحمات جهادگونه خود ضربه محکمی را بر پیکره سوداگران زدند، به شهروندان توصیه کرد: از تمام آحاد مردم و به ویژه جوانان تقاضا داریم در مواجهه با سوداگران مرگ با هوشیاری کامل مراتب را به پلیس اطلاع دهند زیرا قانونگذار نیز در این خصوص قوانین بسیار سخت و غیرقابل اغماضی وضع کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین