کد خبر: ۸۳۹۸۴۴
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲

آلکاراس صدر رنکینگ را از جوکوویچ پس گرفت

کارلوس آلکاراس، نابغه ۲۰ ساله تنیس جهان با راهیابی به دور سوم رقابت‌های مسترز ۱۰۰۰ امتیازی رم، در رده بندی جدید برترین تنیسور‌های جهان بار دیگر صدرنشین خواهد شد.
آلکاراس صدر رنکینگ را از جوکوویچ پس گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت های تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مسترز رم، کارلوس آلکاراس اسپانیایی و نفر دوم رنکینگ برترین تنیسورهای جهان در نخستین دیدار مقابل هموطن خود آلبرت راموس وینولاس ۲ بر ۰ و با نتایج ۶ بر ۴ و ۶ بر ۱ به برتری رسید و راهی دور سوم شد تا با این نتیجه در رده بندی جدید با یک پله صعود بار دیگر صدر رنکینگ را از نواک جوکوویچ صرب پس بگیرد.

آلکاراس که پیش از این عناوین قهرمانی رقابت های بارسلون و مادرید را از آن خود کرده است، برای نخستین بار در رقابت های مسترز رم به میدان می رود تا به همراه نواک جوکوویچ صرب بخت های اصلی کسب عنوان قهرمانی این مسابقات باشد.

جوکوویچ پیش از این رقابت ها در مصاحبه ای عنوان کرده بود، برای کارلوس آلکاراس احترام قائل است اما کماکان رافائل نادال را جدی ترین رقیب خود در دنیای تنیس می داند.

در دیگر دیدارهای مهم این رقابت ها، اندری روبلف، نفر ششم رنکینگ از روسبه مقابل آلکس مولکان با نتیجه ۲ بر ۰ به برتری رسبد و راهی دور سوم شد.
استفانوس سیتسیپاس، الکساندر زورف، دنیل مدودف و تیلور فریتس از دیگر چهره های مطرح این مسابقات هستند که امشب (شنبه) به مصاف رقبای خود می روند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین