کد خبر: ۸۳۹۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۸

یوسف‌نژاد: سخنان رسایی سراسر توهین بود

آفتاب‌‌نیوز :  آفتاب: نماینده ساری در مجلس در واکنش به نطق میان دستور امروز حمید رسایی نماینده تهران در خصوص اظهارات اخیر خاتمی با بیان اینکه این نطق سراسر توهین بود گفت: «از یک روحانی انتظار نمی‌رفت که در مورد یک روحانی دیگر اینگونه سخن بگوید».

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جمع خبرنگاران پارلمانی با بیان اینکه رسایی در منطق خود عملا به سیدمحمدخاتمی توهین کرد افزود: «در شان مجلس نیست که از تریبون مقدس آن برای توهین به افراد و شخصیت‌هایی که در جامعه دارای وجهه‌ای هستند استفاده شود». 

متن کامل نطق توهین‌آمیز حمید رسایی درباره سید محمد خاتمی (کلیک کنید)

به گفته وی در مجلس اصولگرا به عنوان مجلسی که یکی از اصول آن اخلاق است نباید چنین رفتارهای توهین‌آمیزی صورت بگیرد در هیچ مراسمی به ویژه اصولگرایی توهین به دیگران پذیرفتنی نیست.

این عضو فراکسیون اقلیت ادامه داد: «اگر به چهره‌هایی که دارای وجهه اجتماعی هستند در جامعه باب شود مجلس از مسیر اصلی خودش منصرف می شود چون بدین ترتیب هر کسی هم بخواهد به این توهینها پاسخ دهد، مجلس به مجلسی برای تضاد و مقابله و ایجاد جو روانی و منفی تبدیل می‌شود که درست نیست». 

تشنج در مجلس به دنبال نطق یک نماینده حامی دولت (کلیک کنید)

وی در پایان گفت: «وقتی ما باید از روحانیون درس اخلاق بگیریم درست نیست که یک روحانی به یک روحانی دیگر اینگونه توهین کند». 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
0
2
ازكسي كه يك شبه به كرسي مجلس برسد .يقنا الفباي ادب و اخلاق سياسي را نخواد داشت
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
0
1
از طرفداران دولت پر مدعاي بيسواد و بي برنامه كه حرف خودش را هم قبول ندارد و جزء گراني و هياهو چيزي براي مردم قابل عرضه ندارند نبايد انتظاري غير از اين داشت.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۳
0
1
اين طور استنباط ميشود كه اين افراد با كوبيدن ديگران قصد بزرگ كردن خود را دارند ولي مردم آگاهند و خادم را از خا... تشخيص ميدهند و خوشبختانه روز بروز آگاهي مردم بيشتر ميشود. اصلا نگران تهمت و افترا ئي كه به افراد وجيه المله زده ميشود نيستيم وخداوند خودش عوامل شناخت افراد را فراهم ميكند.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۴
0
1
اين آقا در هرجا كه بتونه به اصلاحات مي تازه و شخصيت هاي اصلاح طلب و مخصوصا سيد محمد خاتمي رو مي كوبونه !!! يكي نيست به اين بگه تو و هم مسلكات تو اين چهار سال چه گلي به سر اين ملت زديد جز گروني و تورم و تحريم و تنفر دنيا از ايران و رابطه با دو سه تا كشور عقب افتاده ي كومونيست و... . بيچاره مردمي كه اين منجمدالفكر نمايندشونه!!!
ناشناس
|
Czechia
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۰
0
1
دعا کنیم واسه همه انهایی که فکرشون تو 100 سال پیش گیر کرده.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین