کد خبر: ۸۴۰۰۴۹
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶

دستگیری ۲ تن از اراذل و اوباش در تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش که حین درگیری با همدیگر از سلاح گرم استفاده کرده و منجر به مجروحیت ۲ نفر رهگذر شده بودند، خبر داد.
دستگیری ۲ تن از اراذل و اوباش در تبریز
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ هاشم شعفی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر درگیری دو نفر از اراذل و اوباش و استفاده از اسلحه گرم و تیراندازی به همدیگر که موجب مجروحیت دو نفر رهگذر در یکی از محلات تبریز شده بود، موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در محل درگیری مشخص شد دو نفر از اراذل اوباش سابقه دار با یکدیگر درگیر و با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده بودند که در اثر این تیراندازی دو نفر از رهگذران که در حال عبور از مسیر بودند مورد اصابت تیر قرار گرفته و مجروح شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه امنیت و نظم عمومی خط قرمز پلیس است،گفت: متهمان در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر و از آنها یک قبضه سلاح کلت کمری کشف شده و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس استان در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و احیانا شرارت و ناامنی در محل زندگی خود مراتب را در اسرع وقت با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین