کد خبر: ۸۴۰۲۲
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۳:۱۱

میلگرد 550 تومانی هفته آینده در بازار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته طی هفته آینده میلگرد وارداتی به نرخ 550تومان می‌رسد.

هم اكنون میلگرد 20، 22 و 25 در كارخانه فولاد آذربایجان 5850ریال، میلگرد 8 و 10 آجدار كلاف اهواز 5950، میلگرد 28، 30 و 32 -3اA اهواز 6000 ریال، میلگرد وارداتی تركیه و چین در بنادر جنوب 5800 عرضه می‌شود.براساس این گزارش، شمش نیز در بنادر شمالی هر كیلو 4200ریال و شمش تایوان وارداتی و كره‌ای وارداتی در بنادر جنوب 4030ریال مورد معامله قرار می‌گیرد.

با پیش‌بینی فعالان بازار، نرخ كالا وارداتی نیز نزولی می‌باشد و تا هفته آینده میلگرد وارداتی به قیمت 5500ریال خواهد رسید. در مبالادت روز یكشنبه 13 بهمن جاری قیمت میلگرد عرضه شده در بازار تهران با كاهش روبه‌رو شد.

كارخانه‌های تولیدكننده بخش‌خصوصی همچنان در برابر كاهش نرخ‌های خود مقاومت كرده به گونه‌ای طی مدت یاد شده، قیمت میلگرد اعلامی از سوی آنها ثابت بود. در این مدت، ورق فولاد پارس با افزایش نرخ و شبكه میلگردی فولاد بافت كاهش قیمت را تجربه كرد.

طی روزگذشته، شمش پیشنهادی از سوی ذوب آهن البرز غرب نیز با كاهش روبه‌رو شد. در روز یاده شده تیرآهن نوسان قیمت داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۴
0
0
عجب سرابی خدا عاقبت کار و تولید داخلی را به خیر کند راستی نمی شود به جای واردات کالاهایی که خود تولیدکننده آن هستیم کالاهای سرمایه ای دیگر در بخش حمل ونقل و جاده سازی و دهها مورد دیگر را وارد کرد تا با پایین آمدن هزینه های دولت شاهد حمایت از تولیدات داخلی باشیم.چگونه است که امریکامهد سرمایه داری خصوصی د ر بحران اقتصادی فعلی با حمایتهای میلیاردی گسترده دولتی در صدد حفظ تولیدات ملیشان هستند و ما با واردات ارزانتر از تولید در جهت ورشکستی و بی کاری مردم عمل می کنیم و ناتوانیهای مدیریتی در مهار تورم را بر سر بخشهای تولیدی آوار می کنیم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین