کد خبر: ۸۴۰۲۴۴
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

معاون وزیر: آیین نامه چگونگی ورود جریان‌های سیاسی به انتخابات تهیه شده است

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اهمیت نقش احزاب و گروه‌های سیاسی در انتخابات گفت: یک آئین نامه تهیه شده که در آن پیش بینی‌های لازم در ارتباط با ورود جریان‌ها و ائتلاف‌های سیاسی صورت گرفته است.
معاون وزیر: آیین نامه چگونگی ورود جریان‌های سیاسی به انتخابات تهیه شده است
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا غلامرضا در نشست امروز با استانداران سراسر کشور، انتخابات ۱۱ اسفندماه را خطیر خواند و گفت: ما برای برگزاری انتخابات ۲۵ فرآیند مختلف داریم که ذیل هر کدام از اینها دهها فعالیت باید انجام شود و برنامه های لازم در این ارتباط تنظیم و تهیه شده است.

وی در ادامه از استانداران سراسر کشور درخواست کرد تا نسبت به تعیین هیات های اجرایی برای انتخابات اسفند ماه و صدور احکام لازم برای آنان اقدامات لازم را در اولین فرصت انجام دهند تا امور بر اساس برنامه ریزی انجام شده به پیش برود.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اقدامات انجام شده برای آموزش ۷۵۰ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات خاطر نشان کرد: دستورالعمل های لازم در این ارتباط آماده و برای همه استان ها ارسال خواهد شد و با توجه به پیچیدگی روند برگزاری انتخابات لازم است تا همه دست اندرکاران به موقع نسبت به انجام برنامه های پیش بینی شده اقدام کنند چرا که بروز هر گونه خللی در این ارتباط بر کل روند امور تاثیر گذار است.

غلامرضا همچنین به اقدامات این ستاد برای پررنگ تر کردن نقش احزاب و گروه های سیاسی در انتخابات اشاره کرد و افزود: در این ارتباط نیز یک آئین نامه تهیه شده است که در آن پیش بینی های لازم در ارتباط با ورود جریان ها و ائتلاف های سیاسی صورت گرفته است.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: لازم است استانداری ها از هم اکنون بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و ایجاد یک بانک اطلاعاتی نیازهای خود اعم از نیروی انسانی و تجهیزات را برآورد و پیش بینی کنند تا به موقع نسبت به تامین آنها اقدام شود.

در ادامه این جلسه شماری از استانداران دیدگاه های خود را در ارتباط با افزایش مشارکت مردم و برگزاری هرچه بهتر انتخابات بیان کردند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره ۴ ساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین