کد خبر: ۸۴۰۴۱۳
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

حمله افراد ناشناس به مالک باشگاه اترک خراسان‌شمالی

مسئول بازرسی اداره کل ورزش و امور جوانان خراسان شمالی گفت: "جمشید هاتقی" مالک و سرمربی باشگاه فوقبال اترک، عصر دیروز مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و دچار مصدومیت شد.
حمله افراد ناشناس به مالک باشگاه اترک خراسان‌شمالی
آفتاب‌‌نیوز :

هادی جودی اظهار کرد: این سرمربی فوتبال عصر دیروز مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته و از ناحیه پا و دست دچار شکستگی شده است. اینک حال عمومی سرمربی فوتبال باشگاه اترک مساعد است و تحت درمان قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان خراسان شمالی، جودی تصریح کرد: بازرسی اداره کل ورزش و امور جوانان خراسان شمالی و هیات فوتبال استان این موضوع را به طور ویژه از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهد کرد.

رئیس هیات فوتبال خراسان شمالی نیز در این خصوص گفت: سرمربی تیم فوتبال اترک خراسان شمالی پس از خروج از محل تمرین و در مسیر رسیدن به منزل مادری خود مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.

حسین جعفرزاده تصریح کرد: سرنشینان یک خودروی سواری که پلاک آن مخدوش شده بود پس از انحراف و ضربه به موتور سیکلت «جمشید هاتفی» سرمربی تیم فوتبال اترک به او حمله‌ور شدند. حمله ۴ سرنشین این خودرو منجر به شکستگی دست و پای سرمربی تیم فوتبال اترک شد.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: سرمربی تیم فوتبال اترک خراسان شمالی بلافاصله به یکی از مراکز درمانی منتقل شد.

تیم فوتبال اترک خراسان شمالی تاکنون در رقابت‌های لیگ دسته دو کشور، ۲۴ بار به میدان رفته که ماحصل آن ۱۲ شکست، ۶ تساوی و ۶ برد بوده است.

تیم فوتبال اترک خراسان شمالی با ۲۴ امتیاز در رده یازدهم جدول گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

این تیم با نام کامل باشگاه فرهنگی ورزشی اترک خراسان شمالی در سال ۱۳۹۸ با خرید امتیاز باشگاه فوتبال مقاومت تهران توسط اداره ورزش و جوانان استان خراسان شمالی، تاسیس شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین