کد خبر: ۸۴۰۴۲۰
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

تراکتور سهمیه استقلال را خرید

امروز اطلاعات سایت بلیت‌فروشی مسابقه استقلال و تراکتور نشان می‌داد که هواداران تراکتور بیشتر از هواداران آبی از بلیت فروشی این دیدار استقبال کردند. 
تراکتور سهمیه استقلال را خرید
آفتاب‌‌نیوز :

برای این دیدار هواداران تراکتور دست به ابتکار جالبی زدند و با فراخوان در فضای مجازی بلیت‌های بازی با استقلال در ورزشگاه آزادی تهران را خریده اند.

با اینکه گران‌ترین بلیت مربوط به جایگاه VIP است که به نرخ ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد فقط یک بلیت هنوز به فروش نرفته است. بلیت‌های پشت دروازه شمالی که اکثرا جایگاه پرسپولیسی‌ها است نیز همه بلیت‌ها به فروش رفته است و معلوم است که هواداران تراکتور این قسمت را برای خود انتخاب کرده اند.

 بلیت‌های جایگاه روبه‌رو نیز با قیمت ۲۰۰ هزار تومان در سایت قرار دارد که حدود نصف آن به فروش رفته و ۴۴۰۰ قطعه بلیت دیگر هنوز در سامانه وجود دارد. بد نیست بدانید سکو‌های پشت دروازه جنوبی که اکثر استقلالی‌ها در آنجا حضور دارند استقبال کمتر بوده و حدود ۱۳۰۰ قطعه بلیت به فروش رفته است و عنوز ۴۸۰۰ قطعه بلیت در سامانه باقی مانده است.

ظاهرا عدم نتیجه گیری استقلال ساپینتو در دربی و سقوط این تیم به جایگاه سومی جدول رده بندی باعث شده تا هواداران این تیم استقبال خوبی از بازی تیم ساپینتو در هفته پایانی لیگ برتر نداشته باشند.

گفتنی است دیدار دو تیم استقلال و تراکتور در هفته سی‌ام (هفته پایانی) لیگ برتر، پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران به میزبانی تیم استقلال راس ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین