کد خبر: ۸۴۰۵۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

سردار تنگسیری: هیچ فاصله‌ای میان ارتشی و سپاهی در دفاع از کشور وجود ندارد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شکوه کاری که نیروی دریایی ارتش در ناوگروه ۸۶ رقم زده بسیار ارزشمند است و دور زدن شاخ آفریقا و طی کردن تلاطم‌های دریایی و عبور از اقیانوس‌ها کار بسیار بزرگی است.
سردار تنگسیری: هیچ فاصله‌ای میان ارتشی و سپاهی در دفاع از کشور وجود ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز در حاشیه مراسم تجلیل از روابط عمومی‌های این نیرو با اشاره به اهمیت مجاهدت دلاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: شکوه کاری که نیروی دریایی ارتش در ناوگروه ۸۶ رقم زده بسیار ارزشمند است و دور زدن شاخ آفریقا و طی کردن تلاطم‌های دریایی و عبور از اقیانوس‌ها کار بسیار بزرگی است.

وی افزود: ناوشکن دنا در امواج سنگین اقیانوس خوب عمل کرده و این ساخته دست ایرانی است.پیش از انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها برای آوردن این شناورها باید حضور مستشاری می‌داشتند اما پس از انقلاب و با خودباوری و اعتماد ملی توانستیم خودمان روی پای خودمان بایستیم.

وی با بیان این که «تحمل این رول و پیچ‌ها و تلاطم‌های سخت توسط ناوشکن دنا نشانه درخشندگی این ماموریت است» خاطرنشان کرد: من دست تمام رزمندگان نیروی دریایی ارتش را می‌بوسم که چنین افتخار بزرگی برای کشور آفریدند. هیچ فاصله‌ای میان ارتشی و سپاهی در دفاع از کشور وجود ندارد و باید با استقبالی گرم و با شکوه از این دلاوران در این ناوگروه، اقدام صورت گرفته را افتخار ملی بدانیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: دور زدن دنیا کار بزرگی بود و این شجاعت فرزندان ملت ایران را تبریک می‌گویم. به کوری چشم دشمنان، ما سرباز تحت اوامر رهبری هستیم و دشمنان بدانند که نمی‌توانند بین سپاه و ارتش فاصله‌ای ایجاد کنند. وحدت ارتش و سپاه و همدلی میان ما ناگسستنی است و با یکدیگر پای متجاوز را خرد می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
0
2
راست گفتید سردار..!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
1
3
در سهم از اقتصاد مملکت چطور؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین