کد خبر: ۸۴۰۵۵۴
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

پزشک مشهدی سکوتش را شکست/ داستان ویزیت نشدن محجبه‌ها چه بود؟

سردبیر یک سایت خبری در مشهد با بیان اظهارات برادر شاکی پرونده پزشک مشهدی از کذب بودن تیتر یک روزنامه خبر داد.
پزشک مشهدی سکوتش را شکست/ داستان ویزیت نشدن محجبه‌ها چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

برادر همسر زنی که می‌گوید دکتر مرادی او را نپذیرفته امروز ۲۶ اردیبهشت به سردبیر سایت خبری «حرم شهر آنلاین» در مشهد گفته است: «ما نگفتیم دکتر بانوان محجبه را ویزیت نمی‌کند؛ شکایت کردیم که بیمار ما را که اتفاقا خانمی محجبه بوده ویزیت نمی‌کند. خدیوی گفت متاسفانه تیتر انتخاب شده توسط خبرنگار قدس باعث ایجاد سوءتفاهم شد.»

گفتنی است که دو روز قبل بود که خبری مبنی بر نپذیرفتن یک بانوی محجبه توسط یک پزشک برای ویزیت در فضای مجازی دست به دست شد و منبع خبر، صحبت‌ها و گلایه‌های همسر این زن جوان بود.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز امروز واکنشی نسبت به این خبر داشت. پدرام پاک‌آئین با اشاره به ارجاع پرونده پزشک عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که ادعا می‌شد از پذیرش بانوی محجبه خودداری کرده، به هیئت بدوی انتظامی اعضای هیئت علمی، اظهار کرد: این ادعا که اختلاف با بیمار بر سر نوبت‌دهی بوده و استنکاف از پذیرش صورت نگرفته است، در هیئت انتظامی رسیدگی خواهد شد.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین در گفتگویی از پلمب مطب پزشک مشهدی خبر داد.

اما حالا دکتر علی مرادی که دانشیار گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، جراح دست و میکروسرجری از دانشگاه هاروارد است در نامه‌ای خطاب به دکتر تقی پور، ریاست هیئت انتظامی بدوی هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ماجرا را شرح داده است.

او در توضیحات خود تاریخ دقیق حادثه را ۲۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ اعلام می‌کند و شرایط مطب شخصی خود را با توجه به تعطیلات شب‌های قدر، شلوغ عنوان کرده و ویزیت بیمار در آن بازه را منوط به تعیین وقت قبلی شرح داده است.

او در بخشی از توضیحات خود عنوان می‌کند که همسر بیمار پس از آنکه موفق به دریافت ویزیت خارج از نوبت نمی‌شود، با منشی‌های مطب به مشاجره لفظی می‌پردازد و مطب شخصی دکتر را تهدید به پلمب می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین