کد خبر: ۸۴۰۵۶۶
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

ورود شخصی ناشناس به خانه مشاور امنیت ملی بایدن

سازمان امنیتی "سرویس مخفی" آمریکا درباره ورود یک فرد "متجاوز" به خانه جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی دولت این کشور که به دور از چشم ماموران نگهبان وارد خانه او شد، تحقیق می‌کند.
ورود شخصی ناشناس به خانه مشاور امنیت ملی بایدن
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی سازمان سرویس مخفی گفت، این سازمان این مساله را جدی می‌گیرد و سالیوان که به صورت ۲۴ ساعته در هر روز هفته مورد حفاظت سرویس مخفی است، در این پیشامد آسیبی ندید.

به گزارش پایگاه شبکه سی.ان.ان، یک منبع آگاه گفت، سالیوان که مشاور امنیت ملی دولت بایدن است، در نخستین ساعات صبح روزی در اواخر ماه آوریل با ورود شخصی به داخل خانه‌اش در شهر واشنگتن دی.سی مواجه شد. او به بازرسان گفت که فکر می‌کند این شخص مست بوده است.

این منبع بیان داشت، هیچ تهدیدی از سوی این شخص ایجاد نشده و او خانه سالیوان را بدون اینکه ماموران سرویس مخفی متوجه شوند، ترک کرد.

این حادثه را نخستین بار روزنامه واشنگتن پست گزارش کرد.

سخنگوی سرویس مخفی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: این سازمان در حال بررسی یک حادثه امنیتی است که در مکان متعلق به یک فرد تحت حفاظت به وقوع پیوست. هر چند که این فرد تحت حفاظت آسیب ندید، ما این مساله را جدی گرفته و یک تحقیقات جامع را برای بررسی همه جوانب آنچه که اتفاق افتاد، مفتوح کرده‌ایم.

این سخنگو خاطر نشان کرد: هرگونه انحراف از پروتکل‌های محافظتی ما امری نامقبول است و چنانچه کشف شود، پرسنلی که مرتکب آن شده‌اند، پاسخگو خواهند شد. اصلاحاتی در تدابیر محافظتی اعمال شده تا لایه‌های امنیتی بیشتر در محل، در ضمن اجرای این بررسی جامع توسط ما، تضمین شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین