کد خبر: ۸۴۰۶۵۷
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

آغاز پخش یک سریال جدید

از روز شنبه ـ سی‌ام اردیبهشت ماه ـ پخش سریال «اتاق امن» در رادیو نمایش آغاز می‌شود.
آغاز پخش یک سریال جدید
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «اتاق امن» را آرزو گلشاهی نوشته و مینو جبارزاده سردبیر و کارگردان آن است.

این سریال شنیداری در واقع مشتمل بر دو داستان اپیزودیک است که هر یک در هفت قسمت به انتها می‌رسد و در هر قسمت علاوه بر داستان اصلی، چند داستان فرعی هم پیش می‌رود.

«اتاق امن» سریالی نمایشی با رویکرد روانشناسانه و با محوریت آسیب شناسی خانواده، جامعه وتوجه به بهداشت روانی به نگارش در خواهد آمد. در این سریال نمایشی مراجعه کنندگان به روانشناس (شخصیت اصلی داستان)، متوجه مشکلات خود که ریشه‌ی آن در کودکی است، می‌شوند. در شروع نمایش، با فضا و افراد شاغل در این کلینیک آشنا می‌شویم، قصه با مراجعه زنی آغاز می‌شود، با مشکل ناامیدی شدید، که پیشتر منجر به یک خودکشی ناموفق شده است. حالا او در مقابل روانشناس شروع به گفتن راز‌هایی می‌کند که ۳۰ سال از گفتن آن‌ها امتناع کرده بود و.

«اتاق امن» به تهیه‌کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، سردبیری و کارگردانی مینو جبارزاده، نویسندگی آرزو گلشاهی، افکتوری محمدرضا قبادی فر، گویندگی مهرداد مهماندوست، صدابرداری رضا طاهری و با هنرمندی

شیما جان قربان، ناهید مسلمی، شمسی صادقی، محسن بهرامی، سعیده فرضی، نازنین مهیمنی، سعید سلطانی، شهین نجف زاده، مهدی نمینی مقدم، نورالدین جوادیان، مروارید کریم پور، مونا صفی، راضیه مومیوند، بهادر ابراهیمی، آسیه گرجی از سی ام اردیبهشت ساعت دو بامداد به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین