کد خبر: ۸۴۰۶۸۷
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

دستگیری عاملان تهدید شهروندان در کوار استان فارس

فرمانده انتظامی شهرستان کوار در استان فارس از دستگیری عاملان تهدید (اخاذی) یکی از شهروندان در آن شهرستان خبر داد.
دستگیری عاملان تهدید شهروندان در کوار استان فارس
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سیدرحمان هاشمی چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت به خبرنگاران گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر تهدید به قتل و اخاذی توسط ۲ نفر ناشناس، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی‌های مقدماتی مشخص شد فردی ناشناس ضمن تماس تلفنی با شاکی، او را به قتل خودش و پسرانش تهدید و در قبال خودداری از این اقدام، درخواست دریافت ۱۰۰ سکه طلا را مطرح کرده و با سلاح گرم به منزل شاکی نیز شلیک کرده است.

فرمانده انتظامی کوار ادامه داد: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز و با انجام یکسری اقدامات تخصصی، موفق شدند در عملیاتی هدفمند و غافلگیرانه، عامل تهدید و همدستش را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

هاشمی گفت: متهمین در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس، اعلام داشتند پس از اطلاع از اینکه شاکی اوضاع اقتصادی خوبی دارد، به طمع دریافت۱۰۰ سکه وی را تهدید به قتل کردیم که قبل از رسیدن به هدف پلید خودمان، توسط پلیس دستگیر شدیم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهمین ۲ قبضه اسلحه کلاش و شکاری و مقداری مهمات مربوطه قاچاق کشف شد، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین