کد خبر: ۸۴۰۶۹۰
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱

کودک ربوده شده از بوشهر در بردسیر آزاد شد

فرمانده انتظامی بردسیر از دستگیری عاملان گروگانگیری یک پسر بچه شش ساله از بوشهر در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.
کودک ربوده شده از بوشهر در بردسیر آزاد شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ منصور رمضان نژاد امروز ۲۷ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام گزارشی از پلیس بوشهر مبنی بر ربوده شدن یک پسر بچه شش ساله و احتمال ورود خودروی حامل این کودک به استان‌های همجوار، موضوع به تمامی واحدهای انتظامی شهرستان بردسیر منعکس شد.

وی افزود: در این راستا ماموران پاسگاه انتظامی کوه پنج به سرعت وارد عمل و نسبت به پایش دقیق ترددهای محور سیرجان به بردسیر اقدام کردند که با توجه به حساسیت رهایی این خردسال به گروگان گرفته شده و با اجرای طرح مهار در تمامی محورهای مواصلاتی، در نهایت خودروی مورد نظر هنگام عبور از محور «سیرجان-بردسیر» با هوشیاری ماموران این پاسگاه شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ رمضان نژاد تصریح کرد: خوشبختانه این کودک در کمتر از دو ساعت از زمان گزارش وقوع گروگان گیری آزاد و پنج متهم که درصدد انتقال او به یکی از استان های شمال شرق کشور بودند دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر با اشاره به تحویل این کودک به خانواده اش خاطرنشان کرد: علت و انگیزه این جرم خشن اختلافات خانوادگی عنوان شده اما به هر ترتیب برخورد پلیس و دستگاه قضائی با مخلان نظم و امنیت جدی و قاطع خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین