کد خبر: ۸۴۰۷۵۹
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

پیگیری توقف کامل حکم تخریب بوستان کوهپایه

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری تهران از پیگیری برای توقف کامل حکم تخریب بوستان کوهپایه خبر داد و گفت: شهرداری نسبت به تملک زمین این بوستان در صورت توافق با مالک، آمادگی کامل دارد.
پیگیری توقف کامل حکم تخریب بوستان کوهپایه
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی پیرهادی با اشاره به اقدام به قطع درختان بوستان کوهپایه در خیابان کوه‌پیما واقع در منطقه یک، اظهار کرد: ما به محض اینکه متوجه شدیم مالک زمین این بوستان در منطقه یک حکمی را دریافت کرده که آن را تخریب کند، خود را به محل رساندیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بنده به همراه رئیس سازمان بوستان‌ها، معاون خدمات شهری شهرداری و شهردار منطقه، یک ساعت قبل از اجرای حکم خود را محل رساندیم، خاطرنشان کرد: ما ساعت هشت متوجه شدیم که نیروی انتظامی بنابر حکم صادره از مراجع قضایی در حال همکاری برای تخریب این بوستان است.

وی افزود: پیگیری‌هایی که مدیریت شهری انجام داد، منجر به این شد که حکم فعلاً متوقف شود و اگر مالک در شرایط مناسب با شهرداری مذاکره کند و با توجه به قیمت فضای سبز در منطقه یک، تملک از سوی شهرداری صورت بگیرد، مساله برطرف خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه همکاران ما در حال پیگیری از دستگاه قضایی هستند تا حکم به طور کلی متوقف و بوستان حفظ شود، تصریح کرد: ما پیگیر هستیم که این موضوع به نتیجه برسد و بوستان کوهپایه همچنان مورد استفاده شهروندان باشد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه هرجا قطع اشجار انجام شود و امکان خشک شدن درخت وجود داشته باشد، مورد پیگیری منطقه قرار می‌گیرد، گفت: دستگاه قضایی به صورت قاطعانه این مساله را مورد توجه قرار داده و در اکثریت پرونده‌ها، دستگاه قضا حامی حفظ فضای سبز بوده است.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی تاکید کرد: رئیس قوه قضاییه به محض اینکه خبر تخریب بوستان کوهپایه را شنید، دستور توقف در اجرای حکم را صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین